- 5 resultaten
laagste prijs: € 43,19, hoogste prijs: € 49,00, gemiddelde prijs: € 47,84
1
Promotional Discourse of Wind Energy : Leading wind turbine manufacturers multimodal and persuasive choices - Signe Høyer
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 49,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Signe Høyer:

Promotional Discourse of Wind Energy : Leading wind turbine manufacturers multimodal and persuasive choices - pocketboek

2010, ISBN: 3639229681

[EAN: 9783639229684], Neubuch, [PU: VDM Verlag Dr. Müller], nach der Bestellung gedruckt Neuware - In recent years, an increased global awareness of the world s energy challenge has foste… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
Promotional Discourse of Wind Energy - Signe Hoyer
bestellen
bij BookDepository.com
€ 49,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Signe Hoyer:

Promotional Discourse of Wind Energy - pocketboek

ISBN: 9783639229684

Paperback, [PU: VDM Verlag], In recent years, an increased global awareness of the world's energy challenge has fostered a corresponding global demand for producers of alternative energy … Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
3
Promotional Discourse of Wind Ene - Høyer
bestellen
bij Averdo.com
€ 43,19
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Høyer:
Promotional Discourse of Wind Ene - pocketboek

2010

ISBN: 9783639229684

Erscheinungsdatum: 01/2010, Medium: Taschenbuch, Einband: Kartoniert / Broschiert, Titel: Promotional Discourse of Wind Energy, Titelzusatz: Leading wind turbine manufacturers' multimodal… Meer...

Nr. Verzendingskosten:, Next Day, DE. (EUR 0.00)
4
Promotional Discourse of Wind Energy
bestellen
bij eBook.de
€ 48,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Promotional Discourse of Wind Energy - nieuw boek

ISBN: 3639229681

Promotional Discourse of Wind Energy ab 48.99 EURO Leading wind turbine manufacturers' multimodal and persuasive choices Medien > Bücher, [PU: VDM Verlag Dr. Müller, Saarbrücken]

Nr. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
5
Promotional Discourse of Wind Energy Leading wind turbine manufacturers' multimodal and persuasive choices - Høyer, Signe
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 49,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Høyer, Signe:
Promotional Discourse of Wind Energy Leading wind turbine manufacturers' multimodal and persuasive choices - nieuw boek

2010, ISBN: 3639229681

Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag neu, [PU:VDM Verlag]

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Promotional Discourse of Wind Energy

In recent years, an increased global awareness of the world's energy challenge has fostered a corresponding global demand for producers of alternative energy resources to become effective promoters of their products' and brand's benefits. Despite the topic's relevant nature, however, little research has so far set out to explore the specific discursive and promotional means by which alternative energy resources are promoted today. With special focus on three of the world's leading wind turbine manufacturer's promotional discourse of wind energy, this book therefore investigates how Vestas, Suzlon and General Electric promote wind energy and their brands through multimodal and persuasive means in webmercials on the Internet. In doing so, it proposes that an interrelatedness of the fields of multimodality and persuasion has significant consequences for the promotion of wind energy in the three types of webmercials. The study is considered relevant for students of communications and discourse fields and professionals who wish to become literates of promotional discourse related to the world's energy challenge.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Promotional Discourse of Wind Energy


EAN (ISBN-13): 9783639229684
ISBN (ISBN-10): 3639229681
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: VDM Verlag
76 Bladzijden
Gewicht: 0,130 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-02-06T10:39:56+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-01-08T16:07:37+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3639229681

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-639-22968-1, 978-3-639-22968-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: hoyer
Titel van het boek: multimodal discourse, wind


< naar Archief...