- 5 resultaten
laagste prijs: € 33,60, hoogste prijs: € 50,49, gemiddelde prijs: € 45,49
1
The Quintessence of Intercultural Business Communication - Melanie Moll
bestellen
bij Springer.com
$ 54,99
(ongeveer € 45,07)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Melanie Moll:

The Quintessence of Intercultural Business Communication - nieuw boek

ISBN: 9783642282386

Successful business communication is more than simply speaking your clientâ??s language. At the heart of all effective communication lies a fundamental understanding of human behavior. Th… Meer...

new in stock. Verzendingskosten: EUR 0.00
2
The Quintessence of Intercultural Business Communication - Ph.D. Prof. Dietmar Harhoff
bestellen
bij hive.co.uk
£ 28,90
(ongeveer € 33,60)
bestellenGesponsorde link

Ph.D. Prof. Dietmar Harhoff:

The Quintessence of Intercultural Business Communication - nieuw boek

ISBN: 9783642282386

This book explains how to understand what others are communicating, using real examples of intercultural business interaction to show deeply embedded cultural norms.Includes tools that re… Meer...

No. 9783642282386. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, plus shipping costs., exclusief verzendingskosten
3
The Quintessence of Intercultural Business Communication - Melanie Moll
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 47,99
bestellenGesponsorde link
Melanie Moll:
The Quintessence of Intercultural Business Communication - nieuw boek

ISBN: 9783642282386

The Quintessence of Intercultural Business Communication ab 47.99 € als pdf eBook: . Aus dem Bereich: eBooks, Wirtschaft, Medien > Bücher, The Quintessence of Intercultural Business Commu… Meer...

Nr. 20528263. Verzendingskosten:Does not ship to your country., exclusief verzendingskosten
4
The Quintessence of Intercultural Business Communication - Melanie Moll
bestellen
bij eBook.de
€ 50,49
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Melanie Moll:
The Quintessence of Intercultural Business Communication - nieuw boek

ISBN: 9783642282386

The Quintessence of Intercultural Business Communication: ab 50.49 € eBooks > Wirtschaft Springer-Verlag GmbH eBook als pdf, Springer-Verlag GmbH

Verzendingskosten:in stock, , , DE. (EUR 0.00)
5
The Quintessence of Intercultural Business Communication - Melanie Moll
bestellen
bij lehmanns.de
€ 50,28
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Melanie Moll:
The Quintessence of Intercultural Business Communication - nieuw boek

2012, ISBN: 9783642282386

eBooks, eBook Download (PDF), 2012, [PU: Springer Berlin], Springer Berlin, 2012

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - The Quintessence of Intercultural Business Communication


EAN (ISBN-13): 9783642282386
ISBN (ISBN-10): 3642282385
Verschijningsjaar: 2012
Uitgever: Springer Berlin
119 Bladzijden
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2012-11-15T20:03:45+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-07-27T13:07:07+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3642282385

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-642-28238-5, 978-3-642-28238-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: moll, mol
Titel van het boek: com, quin, intercultural communication, moll, business communication, quintessence


Gegevens van de uitgever

Auteur: Melanie Moll
Titel: Quintessence Series; The Quintessence of Intercultural Business Communication
Uitgeverij: Springer; Springer Berlin
120 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2012-10-30
Berlin; Heidelberg; DE
Taal: Engels
53,49 € (DE)
55,00 € (AT)
59,00 CHF (CH)
Available
VIII, 120 p.

EA; E107; eBook; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Internationale Wirtschaft; Entwicklungsökonomie und Schwellenländer; Verstehen; business communication; globalisation; intercultural communcation; C; Emerging Markets and Globalization; Human Resource Management; Management; Business and Management; Personalmanagement, HRM; Management und Managementtechniken; BB

Successful business communication is more than simply speaking your client’s language. At the heart of all effective communication lies a fundamental understanding of human behavior. The natural result of globalization is a level of behaviors that we all share and expect. However, underneath this level are many other influencing factors. We tend to view the situation around us according to our own expectations which are often shaped by our cultural backgrounds. What happens, though, when our cultures are so different that the expectations collide? This book combines theory and practice in a way that helps you as a busy intercultural manager understand what others are communicating to you and those around you. We take apart real examples of intercultural business interaction and show you how deeply embedded cultural norms are found within a simple conversation. Then we offer you important tools and principles that you can use to improve your own intercultural business communication. After reading this book, you should have a good understanding of the basic culture types, and be able to identify most cultures based on the principles described here. Additionally, you will know which social issues, attitudes, and values appear even in the most rational business negotiation. Most importantly, your cultural awareness will help you build successful and lasting relationships with your clients across regional and global boundaries.
Includes a unique chapter on the current global metaculture, and its impact on communication Numerous transcripts of real dialogues, business meetings, and informal intercultural conversations allow the reader to practice hands-on analyses Specific questions at the end of each chapter stimulate further thought, research, and even group discussion

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783642447389 The Quintessence of Intercultural Business Communication (Moll, Melanie)


< naar Archief...