- 5 resultaten
laagste prijs: € 12,60, hoogste prijs: € 99,30, gemiddelde prijs: € 64,25
1
Media and Convergence Management
bestellen
bij amazon.de
€ 12,60
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link

Media and Convergence Management - gebonden uitgave, pocketboek

2013, ISBN: 9783642361623

Springer, Gebundene Ausgabe, Auflage: 2013, 401 Seiten, Publiziert: 2013-06-05T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 10 black & white tables, biography, 16.03 kg, Verkaufsrang: … Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) lange_und_springer_antiquariat
2
Media and Convergence Management
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 98,38
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Media and Convergence Management - gebonden uitgave, pocketboek

2013, ISBN: 9783642361623

Springer, Gebundene Ausgabe, Auflage: 2013, 401 Seiten, Publiziert: 2013-06-05T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 10 black & white tables, biography, 16.03 kg, Verkaufsrang: … Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
3
Media and Convergence Management
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 99,30
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Media and Convergence Management - gebonden uitgave, pocketboek

2013

ISBN: 9783642361623

Springer, Gebundene Ausgabe, Auflage: 2013, 401 Seiten, Publiziert: 2013-06-05T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 10 black & white tables, biography, 7.27 kg, Verkaufsrang: 4… Meer...

Verzendingskosten:Gewöhnlich versandfertig in 8 bis 9 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) preigu
4
Media and Convergence Management
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 98,38
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Media and Convergence Management - gebonden uitgave, pocketboek

2013, ISBN: 9783642361623

Springer, Gebundene Ausgabe, Auflage: 2013, 401 Seiten, Publiziert: 2013-06-05T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 10 black & white tables, biography, 7.27 kg, Verkaufsrang: 4… Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
5
Media and Convergence Management
bestellen
bij amazon.de
€ 12,60
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Media and Convergence Management - gebonden uitgave, pocketboek

2013, ISBN: 9783642361623

Springer, Gebundene Ausgabe, Auflage: 2013, 401 Seiten, Publiziert: 2013-06-05T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 10 black & white tables, biography, 7.27 kg, Verkaufsrang: 4… Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) lange_und_springer_antiquariat

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Media and Convergence Management

Convergence has gained an enormous amount of attention in media studies within the last several years. It is used to describe the merging of formerly distinct functions, markets and fields of application, which has changed the way companies operate and consumers perceive and process media content. These transformations have not only led business practices to change and required companies to adapt to new conditions, they also continue to have a lasting impact on research in this area. This book's main purpose is to shed some light on crucial phenomena of media and convergence management, while also addressing more specific issues brought about by innovations related to media, technologies, industries, business models, consumer behavior and content management. This book gathers insights from renowned academic researchers and pursues a highly interdisciplinary approach. It will serve as a valuable reference guide for students, practitioners and researchers interested in media convergence processes.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Media and Convergence Management


EAN (ISBN-13): 9783642361623
ISBN (ISBN-10): 3642361625
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2013
Uitgever: Diehl, Sandra, Karmasin, Matthias, Springer
406 Bladzijden
Gewicht: 0,741 kg
Taal: Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-07-09T01:05:06+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-01-05T00:21:15+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3642361625

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-642-36162-5, 978-3-642-36162-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: diehl, karmasin matthias
Titel van het boek: convergence, diehl


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783642438219 Media And Convergence Management (Sandra Diehl; Matthias Karmasin)


< naar Archief...