- 5 resultaten
laagste prijs: € 29,99, hoogste prijs: € 40,82, gemiddelde prijs: € 32,16
1
Social Media Marketing. Chancen und Herausforderungen der neuen Form des Online-Marketings im Web 2.0: Chancen und Herausforderungen der neuen Form de
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 40,82
bestellenGesponsorde link

Social Media Marketing. Chancen und Herausforderungen der neuen Form des Online-Marketings im Web 2.0: Chancen und Herausforderungen der neuen Form de - nieuw boek

2011, ISBN: 9783656120186

Bachelorarbeit aus dem Jahr 2011 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 1,3, Fachhochschule Kaiserslautern Standort Zweibr… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Social Media Marketing. - Simon Etzel
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 29,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Simon Etzel:

Social Media Marketing. - nieuw boek

ISBN: 9783656120186

*Social Media Marketing.* - Chancen und Herausforderungen der neuen Form des Online-Marketings im Web 2. 0. 1. Auflage / epub eBook für 29.99 € / Aus dem Bereich: eBooks, Wirtschaft Medie… Meer...

9783656120186. Verzendingskosten:In stock (Download), , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
3
Social Media Marketing. Chancen und Herausforderungen der neuen Form des Online-Marketings im Web 2.0 - Simon Etzel
bestellen
bij lehmanns.de
€ 29,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Simon Etzel:
Social Media Marketing. Chancen und Herausforderungen der neuen Form des Online-Marketings im Web 2.0 - eerste uitgave

2012

ISBN: 9783656120186

Chancen und Herausforderungen der neuen Form des Online-Marketings im Web 2.0, eBooks, eBook Download (EPUB,PDF), Auflage, [PU: GRIN Verlag], [ED: 1], GRIN Verlag, 2012

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
4
Social Media Marketing. - Simon Etzel
bestellen
bij eBook.de
€ 29,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Simon Etzel:
Social Media Marketing. - nieuw boek

ISBN: 9783656120186

Social Media Marketing. - Chancen und Herausforderungen der neuen Form des Online-Marketings im Web 2. 0. 1. Auflage: ab 29.99 € eBooks > Wirtschaft GRIN Verlag eBook als epub, GRIN Verlag

Verzendingskosten:in stock, , , DE. (EUR 0.00)
5
Social Media Marketing. Chancen und Herausforderungen der neuen Form des Online-Marketings im Web 2.0 - Simon Etzel
bestellen
bij lehmanns.de
€ 29,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Simon Etzel:
Social Media Marketing. Chancen und Herausforderungen der neuen Form des Online-Marketings im Web 2.0 - eerste uitgave

2012, ISBN: 9783656120186

eBooks, eBook Download (EPUB,PDF), 1. Auflage, [PU: GRIN Verlag], GRIN Verlag, 2012

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Social Media Marketing.


EAN (ISBN-13): 9783656120186
ISBN (ISBN-10): 3656120188
Verschijningsjaar: 2012
Uitgever: GRIN Verlag

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-02-22T17:27:12+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-11-29T08:32:26+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3656120188

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-656-12018-8, 978-3-656-12018-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: etzel
Titel van het boek: social media marketing, herausforderungen


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783656119715 Social Media Marketing. Chancen und Herausforderungen der neuen Form des Online-Marketings im Web 2.0 (Simon Etzel)


< naar Archief...