- 5 resultaten
laagste prijs: € 51,95, hoogste prijs: € 78,82, gemiddelde prijs: € 64,40
1
The role of Packaging in   The Marketing Strategy   of Pharmaceuticals - Thomas Mathew
bestellen
bij booklooker.de
€ 68,00
verzending: € 2,401
bestellenGesponsorde link
Thomas Mathew:

The role of Packaging in The Marketing Strategy of Pharmaceuticals - pocketboek

2002, ISBN: 9783659109645

[ED: Taschenbuch], [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], Neuware - I will restore you to Health and heal your wounds (Jer 30:17) Health is precious for everyone and affects everyone univ… Meer...

Verzendingskosten:Versand nach Deutschland. (EUR 2.40) AHA-BUCH GmbH
2
The role of Packaging in The Marketing Strategy of Pharmaceuticals - Thomas Mathew
bestellen
bij BookDepository.com
€ 68,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Thomas Mathew:

The role of Packaging in The Marketing Strategy of Pharmaceuticals - pocketboek

ISBN: 9783659109645

Paperback, [PU: LAP Lambert Academic Publishing], I will restore you to Health and heal your wounds (Jer 30:17) Health is precious for everyone and affects everyone universally. This book… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
3
The role of Packaging in The Marketing Strategy of Pharmaceuticals - Thomas Mathew
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 55,21
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Thomas Mathew:
The role of Packaging in The Marketing Strategy of Pharmaceuticals - pocketboek

2012

ISBN: 3659109649

[EAN: 9783659109645], Neubuch, [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], WIRTSCHAFT MANAGEMENT PHARMACEUTICALS PACKAGING STRATEGY, Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nac… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) moluna, Greven, Germany [73551232] [Rating: 4 (von 5)]
4
The role of Packaging in The Marketing Strategy of Pharmaceuticals - Thomas Mathew
bestellen
bij booklooker.de
€ 51,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Thomas Mathew:
The role of Packaging in The Marketing Strategy of Pharmaceuticals - pocketboek

2012, ISBN: 9783659109645

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Autor/Autorin: Mathe… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Moluna GmbH
5
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 78,82
verzending: € 9,521
bestellenGesponsorde link
Thomas Mathew:
The role of Packaging in The Marketing Strategy of Pharmaceuticals The study is based on the growing culturally diverse Indian market The study has global implications for ALL users - pocketboek

2012, ISBN: 3659109649

[EAN: 9783659109645], Neubuch, [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], New Book. Delivered from our UK warehouse in 4 to 14 business days. THIS BOOK IS PRINTED ON DEMAND. Established selle… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 9.52 Books2Anywhere, Fairford, GLOS, United Kingdom [190245] [Rating: 5 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - The role of Packaging in The Marketing Strategy of Pharmaceuticals


EAN (ISBN-13): 9783659109645
ISBN (ISBN-10): 3659109649
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2012
Uitgever: AV Akademikerverlag GmbH & Co. KG.

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-02-04T14:02:03+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-11-24T05:48:41+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3659109649

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-659-10964-9, 978-3-659-10964-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: mathew
Titel van het boek: self packaging, growing global, strategy for, packaging marketing


< naar Archief...