- 5 resultaten
laagste prijs: € 37,95, hoogste prijs: € 53,52, gemiddelde prijs: € 46,70
1
Aashir, M: Customer Satisfaction in Islamic Banking System i - Muhammad Aashir
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 57,90
(ongeveer € 53,52)
verzending: € 16,641
bestellenGesponsorde link
Muhammad Aashir:

Aashir, M: Customer Satisfaction in Islamic Banking System i - pocketboek

2012, ISBN: 9783659116476

There has been a considerably large scale growth in Islamic finance & banking in Muslim countries around the world and especially in Pakistan during the last twenty years, mainly to e… Meer...

Nr. 32255136. Verzendingskosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , Versandfertig innert 3 Wochen, zzgl. Versandkosten. (EUR 16.64)
2
Customer Satisfaction in Islamic Banking System in Pakistan - Muhammad Aashir
bestellen
bij BookDepository.com
€ 49,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Muhammad Aashir:

Customer Satisfaction in Islamic Banking System in Pakistan - pocketboek

ISBN: 9783659116476

Paperback, [PU: LAP Lambert Academic Publishing], There has been a considerably large scale growth in Islamic finance & banking in Muslim countries around the world and especially in Paki… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
3
Customer Satisfaction in Islamic Banking System in Pakistan - Aashir, Muhammad
bestellen
bij Averdo.com
€ 49,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Aashir, Muhammad:
Customer Satisfaction in Islamic Banking System in Pakistan - pocketboek

2012

ISBN: 9783659116476

Erscheinungsdatum: 05/2012, Medium: Taschenbuch, Einband: Kartoniert / Broschiert, Titel: Customer Satisfaction in Islamic Banking System in Pakistan, Titelzusatz: Banks, Islamic Vs Conve… Meer...

Nr. 71618241. Verzendingskosten:, Next Day, DE. (EUR 0.00)
4
Customer Satisfaction in Islamic Banking System in Pakistan - Aashir, Muhammad
bestellen
bij booklooker.de
€ 37,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Aashir, Muhammad:
Customer Satisfaction in Islamic Banking System in Pakistan - gebonden uitgave, pocketboek

2012, ISBN: 9783659116476

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: LAP Lambert Academic Publishing], There has been a considerably large scale growth in Islamic finance & banking in Muslim countries around the world an… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Moluna GmbH
5
Customer Satisfaction in Islamic Banking System in Pakistan: Banks, Islamic Vs Conventional Banking Products, Customers, Perceptions, Usages, Preferences - all answers in one book - Aashir, Muhammad
bestellen
bij amazon.de
€ 44,05
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Aashir, Muhammad:
Customer Satisfaction in Islamic Banking System in Pakistan: Banks, Islamic Vs Conventional Banking Products, Customers, Perceptions, Usages, Preferences - all answers in one book - pocketboek

2012, ISBN: 9783659116476

LAP LAMBERT Academic Publishing, Taschenbuch, 84 Seiten, Publiziert: 2012-05-14T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Business & Karriere, Kategorien, Bücher, Ratgeber, Börse & Geld, LAP LAMBER… Meer...

Verzendingskosten:Gewöhnlich versandfertig in 3 bis 4 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) MOLUNA

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Customer Satisfaction in Islamic Banking System in Pakistan: Banks, Islamic Vs Conventional Banking Products, Customers, Perceptions, Usages, Preferences - all answers in one book


EAN (ISBN-13): 9783659116476
ISBN (ISBN-10): 3659116475
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2012
Uitgever: LAP LAMBERT Academic Publishing

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-04-24T14:45:21+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2021-08-13T08:22:05+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3659116475

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-659-11647-5, 978-3-659-11647-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: satisfaction, islamic banking, pakistan, all one, customer banking


< naar Archief...