- 5 resultaten
laagste prijs: € 79,00, hoogste prijs: € 95,02, gemiddelde prijs: € 82,20
1
bestellen
bij booklooker.de
€ 79,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

visceral hedonic rhetoric - Exploring the Design of Interactive Products - pocketboek

2012, ISBN: 9783659118210

[ED: Taschenbuch / Paperback], [PU: LAP Lambert Academic Publishing], This empirical study analysed consumer emotional responses towards interactive products, specifically looking at prop… Meer...

  - Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland (EUR 0.00) Syndikat Buchdienst
2
visceral hedonic rhetoric - Wrigley, Cara
bestellen
bij Averdo.com
€ 79,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Wrigley, Cara:

visceral hedonic rhetoric - pocketboek

2012, ISBN: 9783659118210

Erscheinungsdatum: 06/2012, Medium: Taschenbuch, Einband: Kartoniert / Broschiert, Titel: visceral hedonic rhetoric, Titelzusatz: Exploring the Design of Interactive Products, Autor: Wrig… Meer...

Nr. 71426980. Verzendingskosten:, Next Day, DE. (EUR 0.00)
3
visceral hedonic rhetoric - Cara Wrigley
bestellen
bij BarnesandNoble.com
(ongeveer € 95,02)
bestellenGesponsorde link
Cara Wrigley:
visceral hedonic rhetoric - nieuw boek

ISBN: 9783659118210

Cara Wrigley,Paperback, English-language edition,Pub by AV Akademikerverlag GmbH & Co. KG. Books Books ~~ Philosophy~~ General Visceral-Hedonic-Rhetoric~~Cara-Wrigley AV Akademikerverlag … Meer...

Free Shipping on eligible orders over $25 Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten
4
visceral hedonic rhetoric - Cara Wrigley
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 79,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Cara Wrigley:
visceral hedonic rhetoric - pocketboek

ISBN: 3659118214

visceral hedonic rhetoric ab 79 € als Taschenbuch: Exploring the Design of Interactive Products. Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Philosophie, Medien > Bücher, LAP Lambert Academic … Meer...

Nr. 19203637. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
5
visceral hedonic rhetoric
bestellen
bij eBook.de
€ 79,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
visceral hedonic rhetoric - nieuw boek

ISBN: 3659118214

visceral hedonic rhetoric ab 79 EURO Exploring the Design of Interactive Products Medien > Bücher

Nr. 19203637. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - visceral hedonic rhetoric


EAN (ISBN-13): 9783659118210
ISBN (ISBN-10): 3659118214
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2012
Uitgever: AV Akademikerverlag GmbH & Co. KG.

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-06-09T12:04:48+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2020-07-25T16:29:06+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3659118214

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-659-11821-4, 978-3-659-11821-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: cara
Titel van het boek: products design


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783639338256 Visceral Hedonic Rhetoric: Exploring the Design of Interactive Products (Wrigley, Cara)


< naar Archief...