2012, ISBN: 9783659118210
[ED: Taschenbuch / Paperback], [PU: LAP Lambert Academic Publishing], This empirical study analysed consumer emotional responses towards interactive products, specifically looking at prop… Meer...
booklooker.de Syndikat Buchdienst Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland (EUR 0.00) Details... |
2012, ISBN: 9783659118210
Erscheinungsdatum: 06/2012, Medium: Taschenbuch, Einband: Kartoniert / Broschiert, Titel: visceral hedonic rhetoric, Titelzusatz: Exploring the Design of Interactive Products, Autor: Wrig… Meer...
Averdo.com Nr. 71426980. Verzendingskosten:, Next Day, DE. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 9783659118210
Cara Wrigley,Paperback, English-language edition,Pub by AV Akademikerverlag GmbH & Co. KG. Books Books ~~ Philosophy~~ General Visceral-Hedonic-Rhetoric~~Cara-Wrigley AV Akademikerverlag … Meer...
BarnesandNoble.com Free Shipping on eligible orders over $25 Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Details... |
ISBN: 3659118214
visceral hedonic rhetoric ab 79 € als Taschenbuch: Exploring the Design of Interactive Products. Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Philosophie, Medien > Bücher, LAP Lambert Academic … Meer...
Hugendubel.de Nr. 19203637. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 3659118214
visceral hedonic rhetoric ab 79 EURO Exploring the Design of Interactive Products Medien > Bücher
eBook.de Nr. 19203637. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00) Details... |
2012, ISBN: 9783659118210
[ED: Taschenbuch / Paperback], [PU: LAP Lambert Academic Publishing], This empirical study analysed consumer emotional responses towards interactive products, specifically looking at prop… Meer...
2012, ISBN: 9783659118210
Erscheinungsdatum: 06/2012, Medium: Taschenbuch, Einband: Kartoniert / Broschiert, Titel: visceral hedonic rhetoric, Titelzusatz: Exploring the Design of Interactive Products, Autor: Wrig… Meer...
ISBN: 9783659118210
Cara Wrigley,Paperback, English-language edition,Pub by AV Akademikerverlag GmbH & Co. KG. Books Books ~~ Philosophy~~ General Visceral-Hedonic-Rhetoric~~Cara-Wrigley AV Akademikerverlag … Meer...
ISBN: 3659118214
visceral hedonic rhetoric ab 79 € als Taschenbuch: Exploring the Design of Interactive Products. Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Philosophie, Medien > Bücher, LAP Lambert Academic … Meer...
ISBN: 3659118214
visceral hedonic rhetoric ab 79 EURO Exploring the Design of Interactive Products Medien > Bücher
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - visceral hedonic rhetoric
EAN (ISBN-13): 9783659118210
ISBN (ISBN-10): 3659118214
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2012
Uitgever: AV Akademikerverlag GmbH & Co. KG.
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-06-09T12:04:48+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2020-07-25T16:29:06+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3659118214
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-659-11821-4, 978-3-659-11821-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: cara
Titel van het boek: products design
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9783639338256 Visceral Hedonic Rhetoric: Exploring the Design of Interactive Products (Wrigley, Cara)
< naar Archief...