- 5 resultaten
laagste prijs: € 44,09, hoogste prijs: € 80,67, gemiddelde prijs: € 57,68
1
Advertising and Media : The advertising industry consists of four principal entities: Advertisers, Agencies, Media and Suppliers - Chanduji Thakor
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 49,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Chanduji Thakor:

Advertising and Media : The advertising industry consists of four principal entities: Advertisers, Agencies, Media and Suppliers - pocketboek

2012, ISBN: 3659175986

[EAN: 9783659175985], Neubuch, [PU: LAP Lambert Academic Publishing], nach der Bestellung gedruckt Neuware - The advertising industry consists of four principal entities: Advertisers, Age… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 80,67
verzending: € 5,901
bestellenGesponsorde link

Chanduji Thakor:

Advertising and Media (Paperback) - pocketboek

2012, ISBN: 3659175986

[EAN: 9783659175985], Neubuch, [PU: LAP Lambert Academic Publishing, Germany], Language: English. Brand new Book. The advertising industry consists of four principal entities: Advertisers… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 5.90 The Book Depository EURO, London, United Kingdom [60485773] [Rating: 3 (von 5)]
3
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 51,56
bestellenGesponsorde link
Chanduji Thakor:
Advertising and Media the Advertising Industry Consists of Four Principal Entities Advertisers, Agencies, Media and Suppliers - pocketboek

2007

ISBN: 9783659175985

Softcover, PLEASE NOTE, WE DO NOT SHIP TO DENMARK. New Book. Shipped from UK in 4 to 14 days. Established seller since 2000. Please note we cannot offer an expedited shipping service from… Meer...

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Fairford, GLOUCESTERSHIRE, Books2anywhere
4
Advertising and Media: The advertising industry consists of four principal entities: Advertisers, Agencies, Media and Suppliers - Thakor, Chanduji
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 38,00
(ongeveer € 44,09)
verzending: € 5,201
bestellenGesponsorde link
Thakor, Chanduji:
Advertising and Media: The advertising industry consists of four principal entities: Advertisers, Agencies, Media and Suppliers - pocketboek

2012, ISBN: 9783659175985

LAP LAMBERT Academic Publishing, Paperback, 116 Seiten, Publiziert: 2012-07-23T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.18 kg, Management, Business, Finance & Law, Subjects, Books, LAP LAMBERT A… Meer...

Verzendingskosten:In stock. Lieferung von Amazon. (EUR 5.20) Amazon.co.uk
5
Advertising and Media: The advertising industry consists of four principal entities: Advertisers, Agencies, Media and Suppliers [Soft Cover ] - Thakor, Chanduji
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 63,06
verzending: € 8,181
bestellenGesponsorde link
Thakor, Chanduji:
Advertising and Media: The advertising industry consists of four principal entities: Advertisers, Agencies, Media and Suppliers [Soft Cover ] - pocketboek

2012, ISBN: 3659175986

[EAN: 9783659175985], Neubuch, [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 8.18 booksXpress, Freehold, NJ, U.S.A. [71410708] [Rating: 4 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Advertising and Media: The advertising industry consists of four principal entities: Advertisers, Agencies, Media and Suppliers


EAN (ISBN-13): 9783659175985
ISBN (ISBN-10): 3659175986
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2012
Uitgever: LAP LAMBERT Academic Publishing

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-06-07T20:30:50+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-08-07T20:35:45+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3659175986

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-659-17598-6, 978-3-659-17598-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: the four, advertising


< naar Archief...