- 5 resultaten
laagste prijs: € 51,39, hoogste prijs: € 77,27, gemiddelde prijs: € 58,01
1
Rationeller Einsatz der Marketinginstrumente - NA Jacob
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 74,90
(ongeveer € 77,27)
verzending: € 18,571
bestellenGesponsorde link
NA Jacob:

Rationeller Einsatz der Marketinginstrumente - pocketboek

ISBN: 9783663000747

1.0 Marketing unter dem Gesichtspunkt des Lösens von Problemen Marketing lässt sich auch definieren als das Finden (oder Erfinden) von Problemen, deren Bewusstmachen und das Anbieten von … Meer...

Nr. A1032429040. Verzendingskosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , in stock, zzgl. Versandkosten. (EUR 18.57)
2
Rationeller Einsatz der Marketinginstrumente
bestellen
bij Thalia.de
€ 54,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Rationeller Einsatz der Marketinginstrumente - nieuw boek

ISBN: 9783663000747

1.0 Marketing unter dem Gesichtspunkt des Lösens von Problemen Marketing läßt sich auch definieren als das Finden (oder Erfinden) von Problemen, deren Bewußtmachen und das Anbieten von Lö… Meer...

Nr. A1032429040. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
3
Rationeller Einsatz Der Marketinginstrumente - Na Jacob
bestellen
bij BookDepository.com
€ 51,39
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Na Jacob:
Rationeller Einsatz Der Marketinginstrumente - pocketboek

ISBN: 9783663000747

Paperback, [PU: Gabler Verlag], 1.0 Marketing unter dem Gesichtspunkt des Lösens von Problemen Marketing läßt sich auch definieren als das Finden (oder Erfinden) von Problemen, deren B… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
4
Rationeller Einsatz Der Marketinginstrumente - Na Jacob
bestellen
bij BookDepository.com
€ 51,39
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Na Jacob:
Rationeller Einsatz Der Marketinginstrumente - pocketboek

ISBN: 9783663000747

Paperback, [PU: Gabler Verlag], 1.0 Marketing unter dem Gesichtspunkt des Lösens von Problemen Marketing läßt sich auch definieren als das Finden (oder Erfinden) von Problemen, deren B… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
5
Rationeller Einsatz der Marketinginstrumente - Na Jacob; H. Jacob
bestellen
bij lehmanns.de
€ 54,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Na Jacob; H. Jacob:
Rationeller Einsatz der Marketinginstrumente - pocketboek

1971, ISBN: 9783663000747

Buch, Softcover, 1971, [PU: Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler], Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler, 1971

Verzendingskosten:Versand in 10-14 Tagen. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Rationeller Einsatz der Marketinginstrumente


EAN (ISBN-13): 9783663000747
ISBN (ISBN-10): 3663000745
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 1971
Uitgever: Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2014-10-10T10:02:07+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-07-13T14:52:36+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3663000745

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-663-00074-5, 978-3-663-00074-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: einsatz


Gegevens van de uitgever

Auteur: NA Jacob
Titel: Schriften zur Unternehmensführung; Rationeller Einsatz der Marketinginstrumente
Uitgeverij: Gabler Verlag; Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler
133 Bladzijden
Verschijningsjaar: 1971-01-01
Wiesbaden; DE
Taal: Duits
54,99 € (DE)
56,53 € (AT)
61,00 CHF (CH)
Available
133 S. 32 Abb., 9 Abb. in Farbe.

BC; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Management; Betriebswirtschaft und Management; Verstehen; Innovation; Kommunikation; Marketing; Marketinginstrumente; Werbung; Business and Management; EA


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783663002253 Rationeller Einsatz der Marketinginstrumente (NA Jacob)


< naar Archief...