- 5 resultaten
laagste prijs: € 48,00, hoogste prijs: € 48,00, gemiddelde prijs: € 48,00
1
Markenkommunikation und Emotionalisierung - Edgar van Eckert
bestellen
bij Rheinberg-Buch.de
€ 48,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Edgar van Eckert:

Markenkommunikation und Emotionalisierung - nieuw boek

ISBN: 9783832442750

Inhaltsangabe:Problemstellung: Was Marken von Darwin lernen können, Marken müssen leben, Emotion macht den Erfolg das sind die Überschriften nur einiger weniger Fachartikel, die sich wäh… Meer...

  - Ebook, Deutsch, Neuware Verzendingskosten:Ab 20¤ Versandkostenfrei in Deutschland, Sofort lieferbar, DE. (EUR 0.00)
2
Markenkommunikation und Emotionalisierung - Edgar van Eckert
bestellen
bij Weltbild.de
€ 48,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Edgar van Eckert:

Markenkommunikation und Emotionalisierung - nieuw boek

2001, ISBN: 3832442758

Inhaltsangabe:Problemstellung: Was Marken von Darwin lernen können, Marken müssen leben, Emotion macht den Erfolg; das sind die Überschriften nur einiger weniger Fachartikel, die sich wäh… Meer...

Nr. 54929283. Verzendingskosten:, 2-5 Werktage, DE. (EUR 0.00)
3
Markenkommunikation und Emotionalisierung - Edgar van Eckert
bestellen
bij amazon.de
€ 48,00
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Edgar van Eckert:
Markenkommunikation und Emotionalisierung - nieuw boek

ISBN: 3832442758

Pappbilderbuch, [EAN: 9783832442750], Diplomica, Diplomica, Book, [PU: Diplomica], Diplomica, 288100, Fachbücher, 15745011, Anglistik & Amerikanistik, 660716, Architektur, 290517, Biowiss… Meer...

  - Producto nuevo Verzendingskosten:Dentro de Europa, Suiza y Liechtenstein (de ser posible). Versandfertig in 1 - 2 Werktagen (EUR 3.00) diplomica
4
Markenkommunikation und Emotionalisierung - Edgar van Eckert
bestellen
bij lehmanns.de
€ 48,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Edgar van Eckert:
Markenkommunikation und Emotionalisierung - eerste uitgave

2001, ISBN: 9783832442750

eBooks, eBook Download (PDF), Auflage, [PU: diplom.de], [ED: 1], diplom.de, 2001

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
5
Markenkommunikation und Emotionalisierung - Edgar van Eckert
bestellen
bij lehmanns.de
€ 48,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Edgar van Eckert:
Markenkommunikation und Emotionalisierung - eerste uitgave

2001, ISBN: 9783832442750

[ED: 1], Auflage, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: diplom.de]

  - Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Sin costos de envío dentro de Alemania (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Markenkommunikation und Emotionalisierung


EAN (ISBN-13): 9783832442750
ISBN (ISBN-10): 3832442758
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2001
Uitgever: diplom.de

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-02-23T12:44:47+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-01-19T08:53:30+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3832442758

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8324-4275-8, 978-3-8324-4275-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: eckert edgar van


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783838642758 Markenkommunikation und Emotionalisierung Edgar van Eckert Author (Edgar van Eckert)


< naar Archief...