- 5 resultaten
laagste prijs: € 48,00, hoogste prijs: € 48,00, gemiddelde prijs: € 48,00
1
Mediaplanung von Online Advertising Kampagnen im Internet - Bannerwerbung im Mediamix - Röck, Angelika M.
bestellen
bij amazon.de
€ 48,00
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Röck, Angelika M.:

Mediaplanung von Online Advertising Kampagnen im Internet - Bannerwerbung im Mediamix - nieuw boek

2002, ISBN: 9783832456290

Diplomica, Pappbilderbuch, 128 Seiten, Publiziert: 2002-08T, Produktgruppe: Book, Verkaufsrang: 29577, Medienforschung, Medienwissenschaft, Sozialwissenschaft, Kategorien, Bücher, Marketi… Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Bedey Media GmbH
2
Mediaplanung von Online Advertising Kampagnen im Internet - Bannerwerbung im Mediamix - Angelika M. Röck
bestellen
bij eBook.de
€ 48,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Angelika M. Röck:

Mediaplanung von Online Advertising Kampagnen im Internet - Bannerwerbung im Mediamix - nieuw boek

ISBN: 9783832456290

Mediaplanung von Online Advertising Kampagnen im Internet - Bannerwerbung im Mediamix - 1. Auflage: ab 48 € eBooks > Wirtschaft Diplomica Verlag, Diplomica Verlag

Verzendingskosten:in stock, , , DE. (EUR 0.00)
3
Mediaplanung von Online Advertising Kampagnen im Internet - Bannerwerbung im Mediamix
bestellen
bij eBook.de
€ 48,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Mediaplanung von Online Advertising Kampagnen im Internet - Bannerwerbung im Mediamix - nieuw boek

ISBN: 3832456295

Mediaplanung von Online Advertising Kampagnen im Internet - Bannerwerbung im Mediamix ab 48 EURO 1. Auflage Medien > Bücher

Nr. 21613966. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
4
Mediaplanung von Online Advertising Kampagnen im Internet - Bannerwerbung im Mediamix - Angelika M. Röck
bestellen
bij lehmanns.de
€ 48,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Angelika M. Röck:
Mediaplanung von Online Advertising Kampagnen im Internet - Bannerwerbung im Mediamix - eerste uitgave

2002, ISBN: 9783832456290

eBooks, eBook Download (PDF), Auflage, [PU: diplom.de], Seiten: 128, diplom.de, 2002

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
5
Mediaplanung von Online Advertising Kampagnen im Internet - Bannerwerbung im Mediamix - Angelika M. Röck
bestellen
bij lehmanns.de
€ 48,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Angelika M. Röck:
Mediaplanung von Online Advertising Kampagnen im Internet - Bannerwerbung im Mediamix - eerste uitgave

2002, ISBN: 9783832456290

eBooks, eBook Download (PDF), Auflage, [PU: diplom.de], [ED: 1], diplom.de, 2002

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Mediaplanung von Online Advertising Kampagnen im Internet - Bannerwerbung im Mediamix


EAN (ISBN-13): 9783832456290
ISBN (ISBN-10): 3832456295
Verschijningsjaar: 2002
Uitgever: diplom.de

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-01-12T02:37:37+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-05-20T07:49:12+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3832456295

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8324-5629-5, 978-3-8324-5629-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: roeck, rock
Titel van het boek: mediaplanung, bannerwerbung, kampagnen


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783838656298 Mediaplanung von Online Advertising Kampagnen im Internet - Bannerwerbung im Mediamix (Angelika M. Röck)


< naar Archief...