- 5 resultaten
laagste prijs: € 74,00, hoogste prijs: € 74,00, gemiddelde prijs: € 74,00
1
Analyse der Kohärenz von Markenmanagement und Relationship Marketing - Stefanie Hofbeck
bestellen
bij Rheinberg-Buch.de
€ 74,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Stefanie Hofbeck:

Analyse der Kohärenz von Markenmanagement und Relationship Marketing - nieuw boek

ISBN: 9783832483944

Inhaltsangabe:Einleitung: Die Rahmenbedingungen unternehmerischen Handelns haben sich in den letzten Jahrzehnten signifikant verändert. Vielfache Unternehmensakquisitionen und Kooperation… Meer...

  - Verzendingskosten:Ab 20¤ Versandkostenfrei in Deutschland, Sofort lieferbar, DE. (EUR 0.00)
2
Analyse der Kohärenz von Markenmanagement und Relationship Marketing - Stefanie Hofbeck
bestellen
bij eBook.de
€ 74,00
bestellenGesponsorde link

Stefanie Hofbeck:

Analyse der Kohärenz von Markenmanagement und Relationship Marketing - nieuw boek

ISBN: 9783832483944

Analyse der Kohärenz von Markenmanagement und Relationship Marketing - 1. Auflage: ab 74 € eBooks > Wirtschaft Diplomica Verlag eBook als pdf, Diplomica Verlag

Verzendingskosten:in stock, , , zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Analyse der Kohärenz von Markenmanagement und Relationship Marketing - Stefanie Hofbeck
bestellen
bij lehmanns.de
€ 74,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Stefanie Hofbeck:
Analyse der Kohärenz von Markenmanagement und Relationship Marketing - eerste uitgave

2004

ISBN: 9783832483944

eBooks, eBook Download (PDF), Auflage, [PU: diplom.de], [ED: 1], diplom.de, 2004

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
4
bestellen
bij eBook.de
€ 74,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Analyse der Kohärenz von Markenmanagement und Relationship Marketing - nieuw boek

ISBN: 9783832483944

Analyse der Kohärenz von Markenmanagement und Relationship Marketing ab 74 EURO Medien > Bücher

  - Nr. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
5
bestellen
bij lehmanns.de
€ 74,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Stefanie Hofbeck:
Analyse der Kohärenz von Markenmanagement und Relationship Marketing - eerste uitgave

2004, ISBN: 9783832483944

[ED: 1], Auflage, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: diplom.de]

  - Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Analyse der Kohärenz von Markenmanagement und Relationship Marketing


EAN (ISBN-13): 9783832483944
ISBN (ISBN-10): 3832483942
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2004
Uitgever: diplom.de

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-10-01T00:03:38+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-02-25T13:16:03+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3832483942

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8324-8394-2, 978-3-8324-8394-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: hofbeck, stefanie
Titel van het boek: markenmanagement relationship, relationship marketing


< naar Archief...