- 3 resultaten
laagste prijs: € 68,99, hoogste prijs: € 72,33, gemiddelde prijs: € 70,10
1
Johannes Liel:

Selling Brotherhood like Soap? (Chancen und Hemmnisse von Sozialmarketingkampagnen gegenüber Produktkampagnen) - nieuw boek

ISBN: 3836439158

In den vergangenen Jahren haben Sozialmarketingkampagnen als Instrument von Institutionen und Organisationen des Sozialbereichs zunehmend an Bedeutung gewonnen; sie sind zentrales Handlun… Meer...

  - Titel voraussichtlich versandfertig innerhalb 3 Wochen. Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten buch.de
2

Johannes Liel:

Selling Brotherhood like Soap? (Chancen und Hemmnisse von Sozialmarketingkampagnen gegenüber Produktkampagnen) - nieuw boek

ISBN: 3836439158

In den vergangenen Jahren haben Sozialmarketingkampagnen als Instrument von Institutionen und Organisationen des Sozialbereichs zunehmend an Bedeutung gewonnen; sie sind zentrales Handlun… Meer...

  - Titel voraussichtlich versandfertig innerhalb 3 Wochen. Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten buch.de
3
bestellen
bij
CHF 87,30
(ongeveer € 72,33)
bestellenGesponsorde link
Selling Brotherhood like Soap? (Chancen und Hemmnisse von Sozialmarketingkampagnen gegenüber Produktkampagnen) - nieuw boek

ISBN: 3836439158

EAN: 9783836439152, ISBN: 3836439158 [SW:Werbung ; Marketing ; Sozialmarketing ; Non-Profit-Marketing], Buch (dtsch.)

  - wird besorgt, Lieferzeit unbekannt. Versandkostenfrei innerhalb der Schweiz und Lichtenstein Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten buch.ch

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Selling Brotherhood like Soap? (Chancen und Hemmnisse von Sozialmarketingkampagnen gegenüber Produktkampagnen)


EAN (ISBN-13): 9783836439152
ISBN (ISBN-10): 3836439158

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-12-11T18:16:53+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2012-01-30T09:30:14+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3836439158

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8364-3915-8, 978-3-8364-3915-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: brotherhood, soap, gegenüber


< naar Archief...