- 5 resultaten
laagste prijs: € 58,00, hoogste prijs: € 91,15, gemiddelde prijs: € 64,63
1
Interactive TV in the UK : New advertising opportunities in comparison - Barbara Katz
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 58,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Barbara Katz:

Interactive TV in the UK : New advertising opportunities in comparison - pocketboek

2001, ISBN: 3838643526

[EAN: 9783838643526], Neubuch, [PU: Diplom.De], nach der Bestellung gedruckt Neuware - Printed after ordering - Master's Thesis from the year 2001 in the subject Business economics - Mark… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
Interactive TV in the UK : New advertising opportunities in comparison - Barbara Katz
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 58,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Barbara Katz:

Interactive TV in the UK : New advertising opportunities in comparison - pocketboek

2001, ISBN: 3838643526

[EAN: 9783838643526], Neubuch, [PU: Diplom.De], nach der Bestellung gedruckt Neuware - Printed after ordering - Master's Thesis from the year 2001 in the subject Business economics - Mark… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
3
Interactive TV in the UK New advertising opportunities in comparison - Barbara Katz
bestellen
bij buchfreund.de
€ 58,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Barbara Katz:
Interactive TV in the UK New advertising opportunities in comparison - nieuw boek

2001

ISBN: 9783838643526

Kartoniert, 108 Seiten, 210mm x 148mm x 8mm, Sprache(n): eng Inhaltsangabe:Abstract: Interactive Television (iTV) has been around for several decades. Most people have probably heard the… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
4
Interactive TV in the UK: New advertising opportunities in comparison [Soft Cover ] - Katz, Barbara
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 91,15
verzending: € 8,171
bestellenGesponsorde link
Katz, Barbara:
Interactive TV in the UK: New advertising opportunities in comparison [Soft Cover ] - pocketboek

2001, ISBN: 3838643526

[EAN: 9783838643526], Neubuch, [PU: Diplomarbeiten Agentur diplom.de], Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 8.17 booksXpress, Freehold, NJ, U.S.A. [71410708] [Rating: 4 (von 5)]
5
Interactive TV in the UK New advertising opportunities in comparison - Katz, Barbara
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 58,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Katz, Barbara:
Interactive TV in the UK New advertising opportunities in comparison - nieuw boek

2001, ISBN: 3838643526

Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag 11, [PU:Diplom.de]

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Interactive TV in the UK


EAN (ISBN-13): 9783838643526
ISBN (ISBN-10): 3838643526
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2001
Uitgever: diplom.de

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2014-03-01T16:18:44+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-11-04T01:43:02+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3838643526

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8386-4352-6, 978-3-8386-4352-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: katz
Titel van het boek: new comparison


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783832443528 Interactive TV in the UK (Barbara Katz)


< naar Archief...