- 5 resultaten
laagste prijs: € 74,00, hoogste prijs: € 101,01, gemiddelde prijs: € 87,17
1
Die Kundenkarte als Kundenbindungsinstrument im Stadtmarketing - Verena Held
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 99,90
(ongeveer € 99,92)
verzending: € 18,001
bestellenGesponsorde link
Verena Held:

Die Kundenkarte als Kundenbindungsinstrument im Stadtmarketing - pocketboek

2003, ISBN: 9783838665320

Diplomarbeit aus dem Jahr 2003 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 2,0, Fachhochschule Oldenburg/Ostfriesland/Wilhelmshaven… Meer...

Nr. A1033268429. Verzendingskosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , in stock, zzgl. Versandkosten. (EUR 18.00)
2
Die Kundenkarte als Kundenbindungsinstrument im Stadtmarketing - Verena Held
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 98,90
(ongeveer € 101,01)
verzending: € 18,381
bestellenGesponsorde link

Verena Held:

Die Kundenkarte als Kundenbindungsinstrument im Stadtmarketing - pocketboek

2003, ISBN: 9783838665320

Diplomarbeit aus dem Jahr 2003 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 2,0, Fachhochschule Oldenburg/Ostfriesland/Wilhelmshaven… Meer...

Nr. A1033268429. Verzendingskosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , in stock, zzgl. Versandkosten. (EUR 18.38)
3
Die Kundenkarte als Kundenbindungsinstrument im Stadtmarketing - Verena Held
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 74,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Verena Held:
Die Kundenkarte als Kundenbindungsinstrument im Stadtmarketing - pocketboek

2003

ISBN: 3838665325

[EAN: 9783838665320], Neubuch, [PU: Diplom.De], nach der Bestellung gedruckt Neuware -Diplomarbeit aus dem Jahr 2003 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktf… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
4
Die Kundenkarte als Kundenbindungsinstrument im Stadtmarketing
bestellen
bij Thalia.de
€ 74,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Die Kundenkarte als Kundenbindungsinstrument im Stadtmarketing - nieuw boek

2003, ISBN: 9783838665320

Diplomarbeit aus dem Jahr 2003 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 2,0, Fachhochschule Oldenburg/Ostfriesland/Wilhelmshaven… Meer...

Nr. A1033268429. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
5
Die Kundenkarte als Kundenbindungsinstrument im Stadtmarketing - Held, Verena
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 74,00
(ongeveer € 86,94)
verzending: € 5,641
bestellenGesponsorde link
Held, Verena:
Die Kundenkarte als Kundenbindungsinstrument im Stadtmarketing - pocketboek

2003, ISBN: 9783838665320

Diplomarbeiten Agentur diplom.de, Paperback, 76 Seiten, Publiziert: 2003-01-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: black & white illustrations, 0.11 kg, Brands & Corporate Ide… Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.64)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Die Kundenkarte als Kundenbindungsinstrument im Stadtmarketing


EAN (ISBN-13): 9783838665320
ISBN (ISBN-10): 3838665325
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2003
Uitgever: Diplomarbeiten Agentur diplom.de

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-02-13T18:19:54+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-07-17T13:19:53+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3838665325

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8386-6532-5, 978-3-8386-6532-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: held
Titel van het boek: die kundenkarte als kundenbindungsinstrument stadtmarketing


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783638176743 Die Kundenkarte als Kundenbindungsinstrument im Stadtmarketing Verena Kremer Author (Verena Kremer)


< naar Archief...