- 5 resultaten
laagste prijs: € 60,45, hoogste prijs: € 146,34, gemiddelde prijs: € 98,00
1
CONSUMPTION MODEL OF FINANCIAL PRODUCTS - Heryanto H
bestellen
bij AbeBooks.fr
€ 63,42
verzending: € 15,001
bestellenGesponsorde link
Heryanto H:

CONSUMPTION MODEL OF FINANCIAL PRODUCTS - pocketboek

2011, ISBN: 3844399410

[EAN: 9783844399417], Nouveau livre, [SC: 15.0], [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], WIRTSCHAFT WERBUNG MARKETING CONSUMPTION MODELLIERUNG FINANCIAL PRODUCTS MINANGKABAU CHINESE BANK N… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 15.00 moluna, Greven, Germany [73551232] [Note: 4 (sur 5)]
2
CONSUMPTION MODEL OF FINANCIAL PRODUCTS - Heryanto H
bestellen
bij booklooker.de
€ 60,45
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Heryanto H:

CONSUMPTION MODEL OF FINANCIAL PRODUCTS - eerste uitgave

2011, ISBN: 9783844399417

pocketboek

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Autor/Autorin: H Her… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Moluna GmbH
3
CONSUMPTION MODEL OF FINANCIAL PRODUCTS - Heryanto H
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 78,99
verzending: € 7,501
bestellenGesponsorde link
Heryanto H:
CONSUMPTION MODEL OF FINANCIAL PRODUCTS - pocketboek

ISBN: 9783844399417

gebonden uitgave

*CONSUMPTION MODEL OF FINANCIAL PRODUCTS* - AMONG MINANGKABAU AND CHINESE IN BANK NAGARI SUMATRA / Taschenbuch für 78.99 € / Aus dem Bereich: Bücher, Taschenbücher, Wirtschaft & Soziales … Meer...

Verzendingskosten:Shipping in 3 days, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., zzgl. Versandkosten. (EUR 7.50)
4
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 140,80
verzending: € 11,621
bestellenGesponsorde link
H, Heryanto; H, Heryanto:
Consumption Model Of Financial Products: Among Minangkabau And Chinese In Bank Nagari, Sumatra - pocketboek

2011, ISBN: 3844399410

[EAN: 9783844399417], Neubuch, [PU: Dictus Publishing], In Stock., Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 11.62 Revaluation Books, Exeter, United Kingdom [2134736] [Rating: 5 (von 5)]
5
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 146,34
bestellenGesponsorde link
H, Heryanto; H, Heryanto:
Consumption Model of Financial Products: Among Minangkabau and Chinese in Bank Nagari, Sumatra - pocketboek

2011, ISBN: 9783844399417

Softcover, Nouveau livre, [PU: Dictus Publishing]

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Exeter, DEVON, Revaluation Books

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
CONSUMPTION MODEL OF FINANCIAL PRODUCTS

The Minangkabau customers can be concluded as having social characteristics that seek for sympathy and reassurance, dependable, excited, institutes values of fun and enjoyment in life as well as warm relationships with others. These social signal are influenced by cultural values, which have been cultivated in the Minangkabau society. Conversely, Chinese customers assist and coalesce with one another to reach a common target. The result of logistics regression test for credit and saving products show partial significance at probability level of .050 and result of Hosmer and Lemershow Goodnes-of-Fit test show total significance at .050. Test result of ANOVA indicates that there is ethnic difference in the consumption of financial products. Thus, from the ethnic graph plot there are differences of the consumption pattern of credit and saving products. This means that Minangkabau customer have been using bank products optimally. On the contrary the plot graph of the ethnic Chinese usage of product is very strange. This means that Chinese customers only use credit products to support business activities.

Gedetalleerde informatie over het boek. - CONSUMPTION MODEL OF FINANCIAL PRODUCTS


EAN (ISBN-13): 9783844399417
ISBN (ISBN-10): 3844399410
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: LAP LAMBERT Academic Publishing

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-02T02:46:14+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-06-20T05:16:04+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3844399410

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8443-9941-0, 978-3-8443-9941-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: minangkabau, model, sumatra


< naar Archief...