- 5 resultaten
laagste prijs: € 49,00, hoogste prijs: € 91,66, gemiddelde prijs: € 61,81
1
Malaysian Chinese Consumer Behaviour Heterogeneity in Ethnicity and Accultu 1417 - Ong, Jean Ch.
bestellen
bij ebay.de
€ 49,00
verzending: € 2,991
bestellenGesponsorde link
Ong, Jean Ch.:

Malaysian Chinese Consumer Behaviour Heterogeneity in Ethnicity and Accultu 1417 - nieuw boek

2011, ISBN: 384540955X

Dies gilt insbesondere wenn eine ISBN durch den Verlag doppelt vergeben wurde. Im Einzelfall bzw. The Malaysian Chinese is unique and highly distinctive among the ethnic Chinese. Furtherm… Meer...

99.3, Zahlungsarten: Paypal, APPLE_PAY, Google Pay, Visa, Mastercard, American Express. Verzendingskosten:Versand zum Fixpreis, [SHT: Sparversand], 65*** Idstein, [TO: Weltweit] (EUR 2.99) getbooks-de
2
Malaysian Chinese Consumer Behaviour - Jean Chii Ong
bestellen
bij BookDepository.com
€ 53,41
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Jean Chii Ong:

Malaysian Chinese Consumer Behaviour - pocketboek

2009, ISBN: 9783845409559

Paperback, [PU: LAP Lambert Academic Publishing], The Malaysian Chinese is unique and highly distinctive among the ethnic Chinese. They are living in multicultural environment and having … Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
3
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 65,97
verzending: € 4,641
bestellenGesponsorde link
Jean Chii Ong:
Malaysian Chinese Consumer Behaviour Heterogeneity in Ethnicity and Acculturation Influence on Consumers Perceived Value in Consumption - pocketboek

2011

ISBN: 384540955X

[EAN: 9783845409559], Neubuch, [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], New Book. Shipped from UK. THIS BOOK IS PRINTED ON DEMAND. Established seller since 2000., Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 4.64 PBShop.store US, Wood Dale, IL, U.S.A. [8408184] [Rating: 5 (von 5)]
4
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 91,66
bestellenGesponsorde link
Ong, Jean Chii:
Malaysian Chinese Consumer Behaviour: Heterogeneity in Ethnicity and Acculturation Influence on Consumer? S Perceived Value in Consumption - pocketboek

2011, ISBN: 9783845409559

paperback, Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book., Gebraucht, guter Zustand, [PU: LAP LAMBERT Academic Publishin]

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Newport Coast, CA, Tustin
5
Malaysian Chinese Consumer Behaviour Heterogeneity in Ethnicity and Acculturation Influence on Consumer¿s Perceived Value in Consumption - Ong, Jean Chii
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 49,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Ong, Jean Chii:
Malaysian Chinese Consumer Behaviour Heterogeneity in Ethnicity and Acculturation Influence on Consumer¿s Perceived Value in Consumption - nieuw boek

2011, ISBN: 384540955X

Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag 11, [PU:LAP LAMBERT Academic Publishing]

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Malaysian Chinese Consumer Behaviour: Heterogeneity in Ethnicity and Acculturation Influence on Consumer's Perceived Value in Consumption


EAN (ISBN-13): 9783845409559
ISBN (ISBN-10): 384540955X
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: LAP Lambert Academic Publishing

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-06-11T01:57:14+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-06-09T14:31:18+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 384540955X

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8454-0955-X, 978-3-8454-0955-9
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: ong
Titel van het boek: consumer behaviour, malaysian chinese, influence chinese


< naar Archief...