- 5 resultaten
laagste prijs: € 37,95, hoogste prijs: € 64,65, gemiddelde prijs: € 50,36
1
The positive branding of Islam A Case Study of Islamic countries their Publ 1417 - Alihusain-del Castilho, Angelic
bestellen
bij ebay.de
€ 49,00
verzending: € 9,001
bestellenGesponsorde link
Alihusain-del Castilho, Angelic:

The positive branding of Islam A Case Study of Islamic countries their Publ 1417 - nieuw boek

2011, ISBN: 3845409975

The positive branding of Islam: A Case Study of Islamic countries their Public Diplomacy Efforts and EffectivenessEinbandPaperback / SoftbackAutor(en)Alihusain-del Castilho, AngelicVerlag… Meer...

99.6, Zahlungsarten: Paypal, APPLE_PAY, Google Pay, Visa, Mastercard, American Express. Verzendingskosten:Versand zum Fixpreis, [SHT: Sparversand], 65*** Idstein, [TO: Weltweit] (EUR 9.00) getbooks-de
2
The positive branding of Islam - Angelic Alihusain-del Castilho
bestellen
bij booklooker.de
€ 37,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Angelic Alihusain-del Castilho:

The positive branding of Islam - eerste uitgave

2011, ISBN: 9783845409979

pocketboek

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Autor/Autorin: Alihu… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Moluna GmbH
3
bestellen
bij AbeBooks.de
$ 73,16
(ongeveer € 64,65)
verzending: € 26,811
bestellenGesponsorde link
Angelic Alihusain-Del Castilho:
The positive branding of Islam: A Case Study of Islamic countries their Public Diplomacy Efforts and Effectiveness - pocketboek

2011

ISBN: 3845409975

[EAN: 9783845409979], Neubuch, [PU: LAP Lambert Academic Publishing, Germany], ANGELIC ALIHUSAIN DEL CASTILHO THE POSITIVE BRANDING OF ISLAM A CASE STUDY ISLAMIC COUNTRIES THEIR PUBLIC DI… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 26.81 WorldofBooks20, GORING BY SEA, United Kingdom [64841603] [Rating: 4 (von 5)]
4
The positive branding of Islam A Case Study of Islamic countries their Public Diplomacy Efforts and Effectiveness - Alihusain-Del Castilho, Angelic
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 49,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Alihusain-Del Castilho, Angelic:
The positive branding of Islam A Case Study of Islamic countries their Public Diplomacy Efforts and Effectiveness - nieuw boek

2011, ISBN: 3845409975

Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag 11, [PU:LAP LAMBERT Academic Publishing]

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
5
bestellen
bij AbeBooks.de
$ 57,97
(ongeveer € 51,22)
verzending: € 20,091
bestellenGesponsorde link
Alihusain-del Castilho, Angelic:
The positive branding of Islam - pocketboek

2011, ISBN: 3845409975

[EAN: 9783845409979], Neubuch, [PU: LAP Lambert Academic Publishing 2011-07], Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 20.09 Chiron Media, Wallingford, United Kingdom [55661942] [Rating: 4 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - The Positive Branding of Islam: A Case Study of Islamic countries their Public Diplomacy Efforts and Effectiveness


EAN (ISBN-13): 9783845409979
ISBN (ISBN-10): 3845409975
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: LAP LAMBERT Academic Publishing

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-04-06T14:57:58+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-04-23T19:45:37+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3845409975

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8454-0997-5, 978-3-8454-0997-9
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: islam public, branding


< naar Archief...