- 5 resultaten
laagste prijs: € 37,49, hoogste prijs: € 115,58, gemiddelde prijs: € 54,12
1
bestellen
bij amazon.de
€ 39,99
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link

Marketing für Innovationen - gebruikt boek

ISBN: 3905120135

[SR: 8692704], Unbekannter Einband, [EAN: 9783905120134], Book, 541686, Kategorien, 117, Belletristik, 187254, Biografien & Erinnerungen, 120, Börse & Geld, 403434, Business & Karriere, 2… Meer...

  - , Gebraucht Verzendingskosten:Innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (sofern Lieferung möglich). Versandfertig in 1 - 2 Werktagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) hepog-Antiquariat
2
Marketing für Innovationen Ausbreitung, Akzeptierung und strategische Durchsetzung des Neuen in Wirtschaft und Gesellschaft
bestellen
bij booklooker.de
€ 37,49
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Marketing für Innovationen Ausbreitung, Akzeptierung und strategische Durchsetzung des Neuen in Wirtschaft und Gesellschaft - gebruikt boek

1989, ISBN: 9783905120134

[PU: Savosa, TI : AAG, Verl. Auditorium], 303 S. unknown_binding Alle Bücher & Medienartikel von Book Broker sind stets in gutem & sehr gutem gebrauchsfähigen Zustand. Unser Produktfoto… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Book Broker GmbH
3
Marketing für Innovationen Ausbreitung, Akzeptierung und strategische Durchsetzung des Neuen in Wirtschaft und Gesellschaft
bestellen
bij AbeBooks.de
$ 40,22
(ongeveer € 37,57)
verzending: € 19,851
bestellenGesponsorde link
Marketing für Innovationen Ausbreitung, Akzeptierung und strategische Durchsetzung des Neuen in Wirtschaft und Gesellschaft - gebruikt boek

1989

ISBN: 3905120135

[EAN: 9783905120134], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: Savosa, TI : AAG, Verl. Auditorium], 303 S. Alle Bücher & Medienartikel von Book Broker sind stets in gutem & sehr gutem gebrauch… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 19.85 Book Broker, Berlin, Germany [64751032] [Rating: 5 (von 5)]
4
bestellen
bij booklooker.de
€ 39,99
verzending: € 7,001
bestellenGesponsorde link
Marketing für Innovationen [Unknown Binding] [Jan 01, 1989]:
Marketing für Innovationen [Unknown Binding] [Jan 01, 1989] - gebruikt boek

1989, ISBN: 9783905120134

[Unknown Binding] [Jan 01, 1989] 1989. 303 Seiten. Kartoniert. Sofort lieferbar!, DE, [SC: 7.00], gebraucht gut, gewerbliches Angebot, Banküberweisung, PayPal, Internationaler Versand

  - Verzendingskosten:Versand nach Deutschland (EUR 7.00) Internetantiquariat
5
bestellen
bij Biblio.com
$ 135,56
(ongeveer € 115,58)
verzending: € 101,351
bestellenGesponsorde link
Marketing für Innovationen - gebruikt boek

ISBN: 9783905120134

Maybe ex-library with stamps, 1 volume, please be aware of language, air mail shipment from Germany within 2-6 weeks

  - Verzendingskosten: EUR 101.35 buxbox

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing für Innovationen


EAN (ISBN-13): 9783905120134
ISBN (ISBN-10): 3905120135
Verschijningsjaar: 1989
Uitgever: Savosa, TI : AAG, Verl. Auditorium, 1989.

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-11-12T16:22:27+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-04-27T09:40:15+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3905120135

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-905120-13-5, 978-3-905120-13-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: haseloff otto walter
Titel van het boek: marketing innovationen, marketing und


< naar Archief...