- 5 resultaten
laagste prijs: € 45,62, hoogste prijs: € 56,72, gemiddelde prijs: € 52,09
1
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 54,00
verzending: € 9,901
bestellenGesponsorde link
Frederic P. Miller:

Game Artificial Intelligence - pocketboek

2010, ISBN: 6130274181

[EAN: 9786130274184], Neubuch, [PU: Alphascript Publishing Jan 2010], Neuware - Game artificial intelligence refers to techniques used in computer and video games to produce the illusion … Meer...

  - NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 9.90 BuchWeltWeit Inh. Ludwig Meier e.K., Bergisch Gladbach, Germany [57449362] [Rating: 5 (von 5)]
2
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 54,00
verzending: € 9,901
bestellenGesponsorde link

Frederic P. Miller:

Game Artificial Intelligence - pocketboek

2010, ISBN: 6130274181

[EAN: 9786130274184], Neubuch, [PU: Alphascript Publishing Jan 2010], Neuware - Game artificial intelligence refers to techniques used in computer and video games to produce the illusion … Meer...

  - NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 9.90 Rheinberg-Buch, Bergisch Gladbach, Germany [53870650] [Rating: 5 (von 5)]
3
Game Artificial Intelligence
bestellen
bij Dodax.de
€ 45,62
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Game Artificial Intelligence - nieuw boek

ISBN: 9786130274184

Game artificial intelligence refers to techniques used in computer and video games to produce the illusion of intelligence in the behavior of non-player characters (NPCs). The techniques … Meer...

  - Nr. 2UQ2A4NT953. Verzendingskosten:Versandkosten: 0 EUR, 11, zzgl. Versandkosten. (EUR 0.00)
4
bestellen
bij Fnac.com
€ 50,11
verzending: € 8,301
bestellenGesponsorde link
Game Artificial Intelligence - nieuw boek

ISBN: 6130274181

Game artificial intelligence refers to techniques used in computer and video games to produce the illusion of intelligence in the behavior of non-player characters (NPCs). The techniques … Meer...

  - Nr. Verzendingskosten:, Le délai dépend du marchand, zzgl. Versandkosten. (EUR 8.30)
5
bestellen
bij Fnac.com
€ 56,72
verzending: € 8,301
bestellenGesponsorde link
Game Artificial Intelligence - nieuw boek

ISBN: 6130274181

Fnac.com : Livraison gratuite et - 5% sur tous les livres. Game Artificial Intelligence - Livre. Découvrez des nouveautés, des coups de cœur, des avis d'internautes, … Livre - Livre

Nr. 3-15213379. Verzendingskosten:, Le délai dépend du marchand, zzgl. Versandkosten. (EUR 8.30)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Game Artificial Intelligence: Video Game, Illusion, Intelligence, Non-Player Character, Algorithm, Artificial Intelligence, Control Theory, Robotics, ... Hack (Technology), First-Person Shooter

Game artificial intelligence refers to techniques used in computer and video games to produce the illusion of intelligence in the behavior of non-player characters (NPCs). The techniques used typically draw upon existing methods from the field of artificial intelligence (AI). However, the term game AI is often used to refer to a broad set of algorithms that also include techniques from control theory, robotics, computer graphics and computer science in general. Since game AI is centered on appearance of intelligence and good gameplay, its approach is very different from that of traditional AI; hacks and cheats are acceptable and, in many cases, the computer abilities must be toned down to give human players a sense of fairness. This, for example, is true in first-person shooter games, where NPC's otherwise perfect movement and aiming would be beyond human skill.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Game Artificial Intelligence: Video Game, Illusion, Intelligence, Non-Player Character, Algorithm, Artificial Intelligence, Control Theory, Robotics, ... Hack (Technology), First-Person Shooter


EAN (ISBN-13): 9786130274184
ISBN (ISBN-10): 6130274181
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: Alphascript Publishing

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-04-04T09:32:21+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2020-11-07T19:10:05+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 6130274181

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
613-0-27418-1, 978-613-0-27418-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: artificial intelligence and computer games, character theory


< naar Archief...