- 5 resultaten
laagste prijs: € 28,95, hoogste prijs: € 34,00, gemiddelde prijs: € 32,99
1
Direct Marketing - Frederic P. Miller
bestellen
bij booklooker.de
€ 34,00
verzending: € 2,001
bestellenGesponsorde link
Frederic P. Miller:

Direct Marketing - pocketboek

ISBN: 9786130633240

[ED: Taschenbuch], [PU: Alphascript Publishing], Neuware - Direct marketing is a sub-discipline and type of marketing. There are two main definitional characteristics which distinguish it… Meer...

Verzendingskosten:Versand nach Deutschland. (EUR 2.00) Rheinberg-Buch
2
Direct Marketing - Frederic P. Miller
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 34,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Frederic P. Miller:

Direct Marketing - pocketboek

2010, ISBN: 6130633246

[EAN: 9786130633240], Neubuch, [PU: Alphascript Publishing], This item is printed on demand - it takes 3-4 days longer - Neuware -Direct marketing is a sub-discipline and type of marketin… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) BuchWeltWeit Inh. Ludwig Meier e.K., Bergisch Gladbach, Germany [57449362] [Rating: 5 (von 5)]
3
Direct Marketing
bestellen
bij Dodax.de
€ 34,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Direct Marketing - nieuw boek

ISBN: 9786130633240

Direct marketing is a sub-discipline and type of marketing. There are two main definitional characteristics which distinguish it from other types of marketing. The first is that it attemp… Meer...

Nr. Verzendingskosten:, Lieferzeit: 11 Tage, DE. (EUR 0.00)
4
Direct Marketing
bestellen
bij booklooker.de
€ 28,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Direct Marketing - gebonden uitgave, pocketboek

2010, ISBN: 9786130633240

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: Alphascript Publishing], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Direct marketing is a sub-dis… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Moluna GmbH
5
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 34,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Miller, Frederic P. (Herausgeber); Vandome, Agnes F. (Herausgeber); McBrewster, John (Herausgeber):
Direct Marketing Marketing, Mass Media, Direct- response Marketing, Toll- free Telephone Number, Database Marketing, Advertising Mail, Customer Relationship Management. - nieuw boek

2010, ISBN: 6130633246

Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag neu, [PU:Alphascript Publishing]

  - Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Direct Marketing

Direct marketing is a sub-discipline and type of marketing. There are two main definitional characteristics which distinguish it from other types of marketing. The first is that it attempts to send its messages directly to consumers, without the use of intervening media. This involves commercial communication (direct mail, e-mail, telemarketing) with consumers or businesses, usually unsolicited. The second characteristic is that it is focused on driving a specific 'call-to-action.' This aspect of direct marketing involves an emphasis on trackable, measurable positive (but not negative) responses from consumers (known simply as 'response' in the industry) regardless of medium.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Direct Marketing


EAN (ISBN-13): 9786130633240
ISBN (ISBN-10): 6130633246
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Alphascript Publishing

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-05-23T03:16:14+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-06-18T09:22:24+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 6130633246

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
613-0-63324-6, 978-613-0-63324-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: response management, relationship marketing, customer relationship management, toll, direct marketing


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783638426909 Direct Marketing Bianca Bischoff Author (Bianca Bischoff)


< naar Archief...