Sharad Sarin: Strategic Brand Management For B2B Markets: A Road Map for Organizational Transformation - pocketboek
ISBN: 9788132105220
New/New. Brand New Paperback International Edition, Perfect Condition. Printed in English. Excellent Quality, Service and customer satisfaction guaranteed!, 7
Biblio.co.uk
Students Textbooks Verzendingskosten: EUR 8.99 Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Strategic Brand Management For B2B Markets: A Road Map for Organizational Transformation - pocketboek
ISBN: 9788132105220
New/New. Brand New Paperback International Edition, Perfect Condition. Printed in English. Excellent Quality, Service and customer satisfaction guaranteed!, 7
1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.
Bibliografische gegevens van het best passende boek
This book aims to uncover the hidden and unexploited power of leveraging from the concept of brand and brand building for B2B marketers. It focuses on the need of B2B marketing from the point of view of Indian markets and economic conditions at home. With extensive discussions on the three most respected Corporate brands in India-Tata, Larsen & Toubro and Infosys-the author demonstrates how these companies have created value through brands and how their branding initiatives are benchmarks in their journey to success. With three decades of experience as an academician and consultant in B2B Marketing, the author argues that a brand-driven business can accelerate the transformation of all the big and small B2B marketers to gain competitive advantages. He advocates the need is for a holistic brand management approach and illustrates his point through six case studies of leading brands.
Gedetalleerde informatie over het boek. - Strategic Brand Management for B2B Markets: A Road Map for Organizational Transformation (Response Books)
EAN (ISBN-13): 9788132105220 ISBN (ISBN-10): 8132105222 Gebonden uitgave pocket book Verschijningsjaar: 2010 Uitgever: Sage Publications Ltd. 262 Bladzijden Gewicht: 0,381 kg Taal: eng/Englisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-31T23:30:29+02:00 (Amsterdam) Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-07-22T23:46:58+02:00 (Amsterdam) ISBN/EAN: 8132105222
ISBN - alternatieve schrijfwijzen: 81-321-0522-2, 978-81-321-0522-0 alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden: Auteur van het boek: sarin Titel van het boek: tra, markets, b2b brand management, strategic management, off road, road market economie
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben: