ISBN: 9788361039006
[ED: Taschenbuch], [PU: Europa], To pierwsza z tej serii ksiazeczka do nauki jezyka francuskiego, przeznaczona dla uczniow klas 2, 3 i 4 szkoly podstawowej. Kazda z nich laczy funkcje pod… Meer...
booklooker.de buecher.de GmbH & Co. KG Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland (EUR 0.00) Details... |
2007, ISBN: 8361039007, Lieferbar binnen 4-6 Wochen Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD
Internationaler Buchtitel. Nicht in deutscher Sprache! Sprachcode: pol. Verlag: EUROPA, 48 Seiten, L=290mm, B=205mm, Gew.=170gr, 2. Auflage. [GR: 22911 - TB/Kinder/Sprachen], [SW: - Fore… Meer...
Buchgeier.com Lieferbar binnen 4-6 Wochen (Besorgungstitel) Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD Details... |
ISBN: 9788361039006
[ED: Taschenbuch], [PU: Europa], To pierwsza z tej serii ksiazeczka do nauki jezyka francuskiego, przeznaczona dla uczniow klas 2, 3 i 4 szkoly podstawowej. Kazda z nich laczy funkcje pod… Meer...
2007, ISBN: 8361039007, Lieferbar binnen 4-6 Wochen Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD
Internationaler Buchtitel. Nicht in deutscher Sprache! Sprachcode: pol. Verlag: EUROPA, 48 Seiten, L=290mm, B=205mm, Gew.=170gr, 2. Auflage. [GR: 22911 - TB/Kinder/Sprachen], [SW: - Fore… Meer...
Bibliografische gegevens van het best passende boek
Gedetalleerde informatie over het boek. - Toc Toc Qui est la ? czesc 1 Jezyk francuski dla klas 2 - 4 szkoly podstawowej
EAN (ISBN-13): 9788361039006
ISBN (ISBN-10): 8361039007
pocket book
Verschijningsjaar: 2007
Uitgever: EUROPA
48 Bladzijden
Gewicht: 0,170 kg
Taal: pol
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-10-16T07:52:12+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2014-02-09T02:14:50+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 8361039007
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
83-61039-00-7, 978-83-61039-00-6
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9788374070065 Toc! Toc! Qui est la? Jezyk francuski dla klas 2-4 Czesc 6 (Pogwizd, Teresa)
< naar Archief...