Aanmelden
De tip van euro-boek.nl
Zoekfuncties
actueel
Gegevenspagina wordt geladen...
MONSTER
2010, ISBN: 837488150X
Internationaler Buchtitel. Nicht in deutscher Sprache! Sprachcode: pol. Verlag: PLACET, 960 Seiten, L=238mm, B=179mm, H=55mm, Gew.=1617gr, 4. Auflage. [GR: 17230 - HC/Bildungswesen (Schul… Meer...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Resultaten zijn gesorteerd...
1
2010, ISBN: 837488150X
Internationaler Buchtitel. Nicht in deutscher Sprache! Sprachcode: pol. Verlag: PLACET, 960 Seiten, L=238mm, B=179mm, H=55mm, Gew.=1617gr, 4. Auflage. [GR: 17230 - HC/Bildungswesen (Schul… Meer...
1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.
Bibliografische gegevens van het best passende boek
Bijzonderheden over het boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Strategicznym zamiarem przyswiecajacym pisaniu tej ksiazki bylo pogodzenie wiedzy teoretycznej, dotyczacej terminologii i pewnych watkow teoretyczno-poznawczych z oczekiwaniami praktykow, ktorzy w jednym opracowaniu mogliby poznac cala strone pragmatyczna PR, aplikacje wiedzy teoretycznej, czyli konkretne wzorce dotyczace mozliwie wszystkich narzedzi i technik PR, a takze zalecenia i ostrzezenia przed bledami.
Ksiazka probuje odpowiedziec na wszystkie pytania dotyczace podstawowej sfery pojeciowej, sledzi historyczne wyksztalcenie sie wspolczesnego PR, umiejscawia PR wsrod innych dzialalnosci komunikacyjnych organizacji, wskazuje na uniwersalne, ponadczasowe cele PR oraz cele realizowane w konkretnej dzialalnosci (glownie przedsiebiorstw), uwypukla motywy wspolczesnych przedsiebiorstw do szczegolnego zainteresowania sie PR, a nawet przesuwania zainteresowan z reklamy ku PR, a takze inspiracje wynikajace z narastajacej zlozonosci i dynamiki otoczenia organizacji.
Gedetalleerde informatie over het boek. - Public relations
EAN (ISBN-13): 9788374881500
ISBN (ISBN-10): 837488150X
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: PLACET
960 Bladzijden
Gewicht: 1,617 kg
Taal: pol
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2012-05-21T01:39:35+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2012-05-21T01:39:35+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 837488150X
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
83-7488-150-X, 978-83-7488-150-0
< naar Archief...