- 5 resultaten
laagste prijs: € 24,50, hoogste prijs: € 53,95, gemiddelde prijs: € 41,29
1
Marketing per le organizzazioni non profit. La grande scelta strategica - Alan R. Andreasen, Philip Kotler, W. G. Scott, M. Stecco
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 39,50
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Alan R. Andreasen, Philip Kotler, W. G. Scott, M. Stecco:

Marketing per le organizzazioni non profit. La grande scelta strategica - gebruikt boek

ISBN: 8883635744

Broschiert, [EAN: 9788883635748], Il Sole 24 Ore, Il Sole 24 Ore, Book, [PU: Il Sole 24 Ore], Il Sole 24 Ore, 54071011, Genres, 60447011, Architektur, Technik & Ingenieurswesen, 66034011,… Meer...

  - Gebraucht. Verzendingskosten:Innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (sofern Lieferung möglich). Versandfertig in 2 - 3 Werktagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Ghironda Srl
2
Marketing per le organizzazioni non profit. La grande scelta strategica - Philip Kotler, Alan R. Andreasen, W. G. Scott, M. Stecco
bestellen
bij amazon.it
€ 24,50
verzending: € 5,501
bestellenGesponsorde link

Philip Kotler, Alan R. Andreasen, W. G. Scott, M. Stecco:

Marketing per le organizzazioni non profit. La grande scelta strategica - gebruikt boek

2004, ISBN: 8883635744

[SR: 573799], Copertina flessibile, [EAN: 9788883635748], Il Sole 24 Ore, Il Sole 24 Ore, Libro, [PU: Il Sole 24 Ore], 2004-04-05, Il Sole 24 Ore, 508789031, Impresa, strategia e gestione… Meer...

  - Gebraucht. Verzendingskosten:Amazon-Produkte ab EUR 19 Versandkostenfrei in Italien und der Schweiz, EUR 6 für den Rest der EU.. Generalmente spedito in 2-3 giorni lavorativi. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.50) Ghironda Srl
3
Marketing per le organizzazioni non profit. La grande scelta strategica - Philip Kotler, Alan R. Andreasen, W. G. Scott, M. Stecco
bestellen
bij amazon.it
€ 49,00
verzending: € 6,001
bestellenGesponsorde link
Philip Kotler, Alan R. Andreasen, W. G. Scott, M. Stecco:
Marketing per le organizzazioni non profit. La grande scelta strategica - nieuw boek

2004

ISBN: 8883635744

[SR: 80971], Copertina flessibile, [EAN: 9788883635748], Il Sole 24 Ore, Il Sole 24 Ore, Libro, [PU: Il Sole 24 Ore], 2004-04-05, Il Sole 24 Ore, 508789031, Impresa, strategia e gestione,… Meer...

  - Neuware Verzendingskosten:Amazon-Produkte ab EUR 19 Versandkostenfrei in Italien und der Schweiz, EUR 6 für den Rest der EU.. Generalmente spedito in 1-2 giorni lavorativi (EUR 6.00) Libreria Finanze Lavoro
4
Marketing per le organizzazioni non profit. La grande scelta strategica - Alan R. Andreasen, Philip Kotler, W. G. Scott, M. Stecco
bestellen
bij amazon.fr
€ 53,95
verzending: € 4,501
bestellenGesponsorde link
Alan R. Andreasen, Philip Kotler, W. G. Scott, M. Stecco:
Marketing per le organizzazioni non profit. La grande scelta strategica - nieuw boek

ISBN: 8883635744

Broché, [EAN: 9788883635748], Il Sole 24 Ore, Il Sole 24 Ore, Book, [PU: Il Sole 24 Ore], Il Sole 24 Ore, 301977, Marketing et Publicité, 301135, Entreprise et Bourse, 301130, Thèmes, 301… Meer...

  - Prodotto nuovo Verzendingskosten:In Germania, Italia, Lussemburgo, Paesi Bassi e Regno Unito. Euro 1.55/articolo e spese di spedizione locali (EUR 4.50) WEBSTER - Libreria Italia
5
Marketing per le organizzazioni non profit. La grande scelta strategica - Philip Kotler, Alan R. Andreasen, W. G. Scott, M. Stecco
bestellen
bij amazon.fr
€ 39,50
verzending: € 5,501
bestellenGesponsorde link
Philip Kotler, Alan R. Andreasen, W. G. Scott, M. Stecco:
Marketing per le organizzazioni non profit. La grande scelta strategica - gebruikt boek

ISBN: 8883635744

Broché, [EAN: 9788883635748], Il Sole 24 Ore, Il Sole 24 Ore, Book, [PU: Il Sole 24 Ore], Il Sole 24 Ore, 301977, Marketing et Publicité, 301135, Entreprise et Bourse, 301130, Thèmes, 301… Meer...

  - Gebraucht. Verzendingskosten:Innerhalb Deutschland, Italien, Luxembourg, Holland und UK. Plus 1.55 EUR pro Produkt sowie lokale Versandkosten.. Expédition sous 2 à 3 jours ouvrés. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.50) Ghironda Srl

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing per le organizzazioni non profit. La grande scelta strategica


EAN (ISBN-13): 9788883635748
ISBN (ISBN-10): 8883635744
pocket book
Verschijningsjaar: 1998
Uitgever: Il Sole 24 Ore
745 Bladzijden
Taal: ita/Italienisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-01-05T12:55:39+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2018-07-09T22:13:55+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 8883635744

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
88-8363-574-4, 978-88-8363-574-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: kotler, stecco
Titel van het boek: marketing non profit, strategica


< naar Archief...