- 0 resultaten
laagste prijs: € 17,95, hoogste prijs: € 19,00, gemiddelde prijs: € 18,30
1
Transforming Publishing for Industry Using Digital Strategies - Evans, Paul
bestellen
bij
(ongeveer € 19,00)
bestellen
Evans, Paul:

Transforming Publishing for Industry Using Digital Strategies - nieuw boek

2004, ISBN: 9051669380, Lieferbar binnen 4-6 Wochen Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD

Internationaler Buchtitel. In englischer Sprache. Verlag: EBURON PUBL, 252 Seiten, L=247mm, B=163mm, H=15mm, Gew.=476gr, [GR: 17800 - HC/Wirtschaft], [SW: - Business / Economics / Financ… Meer...

Lieferbar binnen 4-6 Wochen (Besorgungstitel) Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD Buchgeier.com
2
Transforming Publishing for Industry Using Digital Strategies - Evans, Paul
bestellen
bij booklooker.de
€ 17,95
verzending: € 0,00
bestellen

Evans, Paul:

Transforming Publishing for Industry Using Digital Strategies - pocketboek

ISBN: 9789051669381

[ED: Softcover], [PU: EBURON PUBL], The Internet and digital technology have transformed the publishing industry, making speed a requirement in production and service. Paul Evans here exp… Meer...

  - Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
3
Transforming Publishing for Industry Using Digital Strategies - Evans, Paul
bestellen
bij booklooker.de
€ 17,95
verzending: € 0,00
bestellen
Evans, Paul:
Transforming Publishing for Industry Using Digital Strategies - pocketboek

ISBN: 9789051669381

[ED: Softcover], [PU: EBURON PUBL], The Internet and digital technology have transformed the publishing industry, making speed a requirement in production and service. Paul Evans here exp… Meer...

  - Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG

Bijzonderheden over het boek
Transforming Publishing for Industry Using Digital Strategies

The Internet and digital technology have transformed the publishing industry, making speed a requirement in production and service. Paul Evans here explores how publishing must develop to meet these new demands of the digital age and proposes ways that the industry can fully utilize the Internet to better serve customers. This volume is a valuable resource for publishers and for anyone with an interest in businesses using digital technology.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Transforming Publishing for Industry Using Digital Strategies


EAN (ISBN-13): 9789051669381
ISBN (ISBN-10): 9051669380
pocket book
Verschijningsjaar: 2004
Uitgever: EBURON PUBL
252 Bladzijden
Gewicht: 0,476 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-04-26T13:09:02+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2013-05-13T12:46:20+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9051669380

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-5166-938-0, 978-90-5166-938-1


< naar Archief...