- 5 resultaten
laagste prijs: € 3,42, hoogste prijs: € 61,31, gemiddelde prijs: € 24,01
1
Does Success Breed Success?: Effects of News and Advertising on Corporate Reputation - May-May Meijer
bestellen
bij amazon.com
$ 11,32
(ongeveer € 9,22)
bestellenGesponsorde link
May-May Meijer:

Does Success Breed Success?: Effects of News and Advertising on Corporate Reputation - pocketboek

ISBN: 9052601453

[SR: 8672540], Paperback, [EAN: 9789052601458], Amsterdam University Press, Amsterdam University Press, Book, [PU: Amsterdam University Press], Amsterdam University Press, This book focus… Meer...

  - Gebraucht. Verzendingskosten:Usually ships in 24 hours., exclusief verzendingskosten books_from_california
2
Does Success Breed Success?: Effects of News and Advertising on Corporate Reputation - Meijer, May-May
bestellen
bij amazon.de
€ 61,31
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link

Meijer, May-May:

Does Success Breed Success?: Effects of News and Advertising on Corporate Reputation - pocketboek

2005, ISBN: 9789052601458

AKSANT ACADEMIC PUBL, Taschenbuch, Auflage: Aksant Imprint, 320 Seiten, Publiziert: 2005-09-30T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.22 kg, Management, Business & Karriere, Kategorien, Bücher… Meer...

Verzendingskosten:Gewöhnlich versandfertig in 2 bis 3 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) ThriftBooks-Chicago USA
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 25,56
(ongeveer € 22,68)
verzending: € 11,171
bestellenGesponsorde link
May-May Meijer:
Does Success Breed Success? : Effects of News and Advertising on Corporate Reputation - pocketboek

2004

ISBN: 9789052601458

Amsterdam University Press, 2004. Paperback. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not… Meer...

Verzendingskosten: EUR 11.17 ThriftBooks
4
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 23,42
verzending: € 9,781
bestellenGesponsorde link
May-May Meijer:
Does Success Breed Success?: Effects of News and Advertising on Corporate Reputation - pocketboek

2004, ISBN: 9052601453

[EAN: 9789052601458], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: Amsterdam University Press], May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less, B… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 9.78 ThriftBooks-Atlanta, AUSTELL, GA, U.S.A. [54239244] [Rating: 5 (von 5)]
5
bestellen
bij Biblio.com
$ 3,84
(ongeveer € 3,42)
verzending: € 18,411
bestellenGesponsorde link
Meijer, May-May:
Does Success Breed Success?: Effects of News and Advertising on Corporate Reputation - pocketboek

2004, ISBN: 9789052601458

Amsterdam University Press, 2004-06-15. Paperback. VeryGood. 9.3000 inches 6.1000 inches., Amsterdam University Press, 2004-06-15

  - Verzendingskosten: EUR 18.41 Schwabe Books

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Does Success Breed Success?: Effects of News and Advertising on Corporate Reputation

Studies of the effects of media coverage on corporate reputation are scarce. This book is devoted to the topic, which also includes a discussion of the effects of advertising on reputation. It shows why negative news can lead in some circumstances to a better reputation and why a company should not always try to profile itself on each issue. Media coverage about eight different companies and two sectors are analyzed along with the reputation of these organizations and sectors.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Does Success Breed Success?: Effects of News and Advertising on Corporate Reputation


EAN (ISBN-13): 9789052601458
ISBN (ISBN-10): 9052601453
pocket book
Verschijningsjaar: 2005
Uitgever: AKSANT ACADEMIC PUBL
320 Bladzijden
Gewicht: 0,558 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-25T05:01:58+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-01-27T16:19:05+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9052601453

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-5260-145-3, 978-90-5260-145-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: meijer, may
Titel van het boek: new breed, does success breed success effects news advertising corporate reputation


< naar Archief...