Frank Kwakman: Professionals & Relatiemanagement - Boek Frank Kwakman (9052618259) - nieuw boek
ISBN: 9052618259
Het Boek Professionals & Relatiemanagement (9052618259) geschreven door Frank Kwakman bestel je op bruna.nl! De klanten van vandaag zijn belangrijk voor de omzet van morgen, aldus een van… Meer...
Het Boek Professionals & Relatiemanagement (9052618259) geschreven door Frank Kwakman bestel je op bruna.nl! De klanten van vandaag zijn belangrijk voor de omzet van morgen, aldus een van de professionals die in dit praktijkboek aan het woord komen. Omdat het werk niet langer vanzelf op professionele dienstverleners afkomt, staan het acquireren van nieuwe opdrachten en het werven van nieuwe klanten hoog op de agenda. Een essentiële succesfactor hiervoor is het optimaal bedienen van de huidige klanten en het goed onderhouden van de relaties die er al zijn. De vraag is alleen hoe en waar te beginnen? Voordat u veel tijd, geld en energie in uw relaties investeert, is het de moeite waard om na te gaan welke klanten voor u veel waarde creëren. Dat betekent dat u moet durven kiezen. Alleen dan is relatiemanagement een investering die ook echt zijn vruchten afwerpt. Professionals & Relatiemanagement biedt praktische adviezen om systematisch relaties aan u te binden, deze verder te ontwikkelen en van hen ambassadeurs voor uw bureau te maken. De belangrijkste themas die in dit boek belicht worden: - waarom relatiemanagement dé acquisitiestrategie bij uitstek is - hoe u kunt bepalen welke relaties waardevol zijn voor uw bureau - welke activiteiten bijdragen aan effectief relatiemanagement - hoe u de kans op loyaliteit en meerwerk bij bestaande klanten vergroot - de cruciale rol van professionals in het succes van relatiemanagement - hoe u investeringen in relatiemanagement rechtvaardigt - welke organisatorische consequenties het kiezen voor klanten heeft - wat het werken met markt- en accountplannen u oplevert Professionals & Relatiemanagement is geschreven voor alle professionals die naast uitvoerend en vakinhoudelijk professional ook verantwoordelijk zijn voor klanten en in hun dagelijkse praktijk relatiemanagement meer planmatig willen aanpakken. Maar ook voor de managers van deze professionals die naast het management van hun eigen relaties op zoek zijn naar een bureaubrede strategische aanpak. Kernbegrippen: marketing, relatiemanagement, klantgerichtheid, professionele ontwikkeling, advisering, acquisitie Boeken<
bruna.nl
Nr. Verzendingskosten:, 2 tot 3 werkdagen, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Frank Kwakman, Jos Burgers: Professionals & Relatiemanagement - pocketboek
ISBN: 9789052618258
De klanten van vandaag zijn belangrijk voor de omzet van morgen, aldus een van de professionals die in dit praktijkboek aan het woord komen. Omdat het werk niet langer vanzelf op professi… Meer...
De klanten van vandaag zijn belangrijk voor de omzet van morgen, aldus een van de professionals die in dit praktijkboek aan het woord komen. Omdat het werk niet langer vanzelf op professionele dienstverleners afkomt, staan het acquireren van nieuwe opdrachten en het werven van nieuwe klanten hoog op de agenda. Een essentiële succesfactor hiervoor is het optimaal bedienen van de huidige klanten en het goed onderhouden van de relaties die er al zijn. De vraag is alleen hoe en waar te beginnen? Voordat u veel tijd, geld en energie in uw relaties investeert, is het de moeite waard om na te gaan welke klanten voor u veel waarde creëren. Dat betekent dat u moet durven kiezen. Alleen dan is relatiemanagement een investering die ook echt zijn vruchten afwerpt. Professionals & Relatiemanagement biedt praktische adviezen om systematisch relaties aan u te binden, deze verder te ontwikkelen en van hen ambassadeurs voor uw bureau te maken. De belangrijkste themas die in dit boek belicht worden: - waarom relatiemanagement dé acquisitiestrategie bij uitstek is - hoe u kunt bepalen welke relaties waardevol zijn voor uw bureau - welke activiteiten bijdragen aan effectief relatiemanagement - hoe u de kans op loyaliteit en meerwerk bij bestaande klanten vergroot - de cruciale rol van professionals in het succes van relatiemanagement - hoe u investeringen in relatiemanagement rechtvaardigt - welke organisatorische consequenties het kiezen voor klanten heeft - wat het werken met markt- en accountplannen u oplevert Professionals & Relatiemanagement is geschreven voor alle professionals die naast uitvoerend en vakinhoudelijk professional ook verantwoordelijk zijn voor klanten en in hun dagelijkse praktijk relatiemanagement meer planmatig willen aanpakken. Maar ook voor de managers van deze professionals die naast het management van hun eigen relaties op zoek zijn naar een bureaubrede strategische aanpak. Kernbegrippen: marketing, relatiemanagement, klantgerichtheid, professionele ontwikkeling, advisering, acquisitie Boeken Managementboeken Alle managementboeken Boeken > Managementboeken > Alle managementboeken Paperback<
De klanten van vandaag zijn belangrijk voor de omzet van morgen, aldus een van de professionals die in dit praktijkboek aan het woord komen. Omdat het werk niet langer vanzelf op professi… Meer...
De klanten van vandaag zijn belangrijk voor de omzet van morgen, aldus een van de professionals die in dit praktijkboek aan het woord komen. Omdat het werk niet langer vanzelf op professionele dienstverleners afkomt, staan het acquireren van nieuwe opdrachten en het werven van nieuwe klanten hoog op de agenda. Een essentiële succesfactor hiervoor is het optimaal bedienen van de huidige klanten en het goed onderhouden van de relaties die er al zijn. De vraag is alleen hoe en waar te beginnen? Voordat u veel tijd, geld en energie in uw relaties investeert, is het de moeite waard om na te gaan welke klanten voor u veel waarde creëren. Dat betekent dat u moet durven kiezen. Alleen dan is relatiemanagement een investering die ook echt zijn vruchten afwerpt. Professionals & Relatiemanagement biedt praktische adviezen om systematisch relaties aan u te binden, deze verder te ontwikkelen en van hen ambassadeurs voor uw bureau te maken. De belangrijkste themas die in dit boek belicht worden: - waarom relatiemanagement dé acquisitiestrategie bij uitstek is - hoe u kunt bepalen welke relaties waardevol zijn voor uw bureau - welke activiteiten bijdragen aan effectief relatiemanagement - hoe u de kans op loyaliteit en meerwerk bij bestaande klanten vergroot - de cruciale rol van professionals in het succes van relatiemanagement - hoe u investeringen in relatiemanagement rechtvaardigt - welke organisatorische consequenties het kiezen voor klanten heeft - wat het werken met markt- en accountplannen u oplevert Professionals & Relatiemanagement is geschreven voor alle professionals die naast uitvoerend en vakinhoudelijk professional ook verantwoordelijk zijn voor klanten en in hun dagelijkse praktijk relatiemanagement meer planmatig willen aanpakken. Maar ook voor de managers van deze professionals die naast het management van hun eigen relaties op zoek zijn naar een bureaubrede strategische aanpak. Kernbegrippen: marketing, relatiemanagement, klantgerichtheid, professionele ontwikkeling, advisering, acquisitie Boeken Managementboeken Alle managementboeken 10-230-150, Academic Service<
Kwakman, F. Burgers, J.: Professionals&Relatiemanagement Durven Kiezen Voor Klanten Die Waarde Creëren - nieuw boek
ISBN: 9789052618258
De klanten van vandaag zijn belangrijk voor de omzet van morgen, aldus een van de professionals die in dit praktijkboek aan het woord komen. Omdat het werk niet langer vanzelf op professi… Meer...
De klanten van vandaag zijn belangrijk voor de omzet van morgen, aldus een van de professionals die in dit praktijkboek aan het woord komen. Omdat het werk niet langer vanzelf op professionele dienstverleners afkomt, staan het acquireren van nieuwe opdrachten en het werven van nieuwe klanten hoog op de agenda. Een essentiële succesfactor hiervoor is het optimaal bedienen van de huidige klanten en het goed onderhouden van de relaties die er al zijn. De vraag is alleen hoe en waar te beginnen? Voordat u veel tijd, geld en energie in uw relaties investeert, is het de moeite waard om na te gaan welke klanten voor u veel waarde creëren. Dat betekent dat u moet durven kiezen. Alleen dan is relatiemanagement een investering die ook echt zijn vruchten afwerpt. Professionals&Relatiemanagement biedt praktische adviezen om systematisch relaties aan u te binden, deze verder te ontwikkelen en van hen ambassadeurs voor uw bureau te maken. De belangrijkste themas die in dit boek belicht worden: - waarom relatiemanagemen<
Studystore.nl
studystore.nl new Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Het Boek Professionals & Relatiemanagement (9052618259) geschreven door Frank Kwakman bestel je op bruna.nl! De klanten van vandaag zijn belangrijk voor de omzet van morgen, aldus een van… Meer...
Het Boek Professionals & Relatiemanagement (9052618259) geschreven door Frank Kwakman bestel je op bruna.nl! De klanten van vandaag zijn belangrijk voor de omzet van morgen, aldus een van de professionals die in dit praktijkboek aan het woord komen. Omdat het werk niet langer vanzelf op professionele dienstverleners afkomt, staan het acquireren van nieuwe opdrachten en het werven van nieuwe klanten hoog op de agenda. Een essentiële succesfactor hiervoor is het optimaal bedienen van de huidige klanten en het goed onderhouden van de relaties die er al zijn. De vraag is alleen hoe en waar te beginnen? Voordat u veel tijd, geld en energie in uw relaties investeert, is het de moeite waard om na te gaan welke klanten voor u veel waarde creëren. Dat betekent dat u moet durven kiezen. Alleen dan is relatiemanagement een investering die ook echt zijn vruchten afwerpt. Professionals & Relatiemanagement biedt praktische adviezen om systematisch relaties aan u te binden, deze verder te ontwikkelen en van hen ambassadeurs voor uw bureau te maken. De belangrijkste themas die in dit boek belicht worden: - waarom relatiemanagement dé acquisitiestrategie bij uitstek is - hoe u kunt bepalen welke relaties waardevol zijn voor uw bureau - welke activiteiten bijdragen aan effectief relatiemanagement - hoe u de kans op loyaliteit en meerwerk bij bestaande klanten vergroot - de cruciale rol van professionals in het succes van relatiemanagement - hoe u investeringen in relatiemanagement rechtvaardigt - welke organisatorische consequenties het kiezen voor klanten heeft - wat het werken met markt- en accountplannen u oplevert Professionals & Relatiemanagement is geschreven voor alle professionals die naast uitvoerend en vakinhoudelijk professional ook verantwoordelijk zijn voor klanten en in hun dagelijkse praktijk relatiemanagement meer planmatig willen aanpakken. Maar ook voor de managers van deze professionals die naast het management van hun eigen relaties op zoek zijn naar een bureaubrede strategische aanpak. Kernbegrippen: marketing, relatiemanagement, klantgerichtheid, professionele ontwikkeling, advisering, acquisitie Boeken<
- Nr. Verzendingskosten:, 2 tot 3 werkdagen, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
De klanten van vandaag zijn belangrijk voor de omzet van morgen, aldus een van de professionals die in dit praktijkboek aan het woord komen. Omdat het werk niet langer vanzelf op professi… Meer...
De klanten van vandaag zijn belangrijk voor de omzet van morgen, aldus een van de professionals die in dit praktijkboek aan het woord komen. Omdat het werk niet langer vanzelf op professionele dienstverleners afkomt, staan het acquireren van nieuwe opdrachten en het werven van nieuwe klanten hoog op de agenda. Een essentiële succesfactor hiervoor is het optimaal bedienen van de huidige klanten en het goed onderhouden van de relaties die er al zijn. De vraag is alleen hoe en waar te beginnen? Voordat u veel tijd, geld en energie in uw relaties investeert, is het de moeite waard om na te gaan welke klanten voor u veel waarde creëren. Dat betekent dat u moet durven kiezen. Alleen dan is relatiemanagement een investering die ook echt zijn vruchten afwerpt. Professionals & Relatiemanagement biedt praktische adviezen om systematisch relaties aan u te binden, deze verder te ontwikkelen en van hen ambassadeurs voor uw bureau te maken. De belangrijkste themas die in dit boek belicht worden: - waarom relatiemanagement dé acquisitiestrategie bij uitstek is - hoe u kunt bepalen welke relaties waardevol zijn voor uw bureau - welke activiteiten bijdragen aan effectief relatiemanagement - hoe u de kans op loyaliteit en meerwerk bij bestaande klanten vergroot - de cruciale rol van professionals in het succes van relatiemanagement - hoe u investeringen in relatiemanagement rechtvaardigt - welke organisatorische consequenties het kiezen voor klanten heeft - wat het werken met markt- en accountplannen u oplevert Professionals & Relatiemanagement is geschreven voor alle professionals die naast uitvoerend en vakinhoudelijk professional ook verantwoordelijk zijn voor klanten en in hun dagelijkse praktijk relatiemanagement meer planmatig willen aanpakken. Maar ook voor de managers van deze professionals die naast het management van hun eigen relaties op zoek zijn naar een bureaubrede strategische aanpak. Kernbegrippen: marketing, relatiemanagement, klantgerichtheid, professionele ontwikkeling, advisering, acquisitie Boeken Managementboeken Alle managementboeken Boeken > Managementboeken > Alle managementboeken Paperback<
De klanten van vandaag zijn belangrijk voor de omzet van morgen, aldus een van de professionals die in dit praktijkboek aan het woord komen. Omdat het werk niet langer vanzelf op professi… Meer...
De klanten van vandaag zijn belangrijk voor de omzet van morgen, aldus een van de professionals die in dit praktijkboek aan het woord komen. Omdat het werk niet langer vanzelf op professionele dienstverleners afkomt, staan het acquireren van nieuwe opdrachten en het werven van nieuwe klanten hoog op de agenda. Een essentiële succesfactor hiervoor is het optimaal bedienen van de huidige klanten en het goed onderhouden van de relaties die er al zijn. De vraag is alleen hoe en waar te beginnen? Voordat u veel tijd, geld en energie in uw relaties investeert, is het de moeite waard om na te gaan welke klanten voor u veel waarde creëren. Dat betekent dat u moet durven kiezen. Alleen dan is relatiemanagement een investering die ook echt zijn vruchten afwerpt. Professionals & Relatiemanagement biedt praktische adviezen om systematisch relaties aan u te binden, deze verder te ontwikkelen en van hen ambassadeurs voor uw bureau te maken. De belangrijkste themas die in dit boek belicht worden: - waarom relatiemanagement dé acquisitiestrategie bij uitstek is - hoe u kunt bepalen welke relaties waardevol zijn voor uw bureau - welke activiteiten bijdragen aan effectief relatiemanagement - hoe u de kans op loyaliteit en meerwerk bij bestaande klanten vergroot - de cruciale rol van professionals in het succes van relatiemanagement - hoe u investeringen in relatiemanagement rechtvaardigt - welke organisatorische consequenties het kiezen voor klanten heeft - wat het werken met markt- en accountplannen u oplevert Professionals & Relatiemanagement is geschreven voor alle professionals die naast uitvoerend en vakinhoudelijk professional ook verantwoordelijk zijn voor klanten en in hun dagelijkse praktijk relatiemanagement meer planmatig willen aanpakken. Maar ook voor de managers van deze professionals die naast het management van hun eigen relaties op zoek zijn naar een bureaubrede strategische aanpak. Kernbegrippen: marketing, relatiemanagement, klantgerichtheid, professionele ontwikkeling, advisering, acquisitie Boeken Managementboeken Alle managementboeken 10-230-150, Academic Service<
Kwakman, F. Burgers, J.: Professionals&Relatiemanagement Durven Kiezen Voor Klanten Die Waarde Creëren - nieuw boek
ISBN: 9789052618258
De klanten van vandaag zijn belangrijk voor de omzet van morgen, aldus een van de professionals die in dit praktijkboek aan het woord komen. Omdat het werk niet langer vanzelf op professi… Meer...
De klanten van vandaag zijn belangrijk voor de omzet van morgen, aldus een van de professionals die in dit praktijkboek aan het woord komen. Omdat het werk niet langer vanzelf op professionele dienstverleners afkomt, staan het acquireren van nieuwe opdrachten en het werven van nieuwe klanten hoog op de agenda. Een essentiële succesfactor hiervoor is het optimaal bedienen van de huidige klanten en het goed onderhouden van de relaties die er al zijn. De vraag is alleen hoe en waar te beginnen? Voordat u veel tijd, geld en energie in uw relaties investeert, is het de moeite waard om na te gaan welke klanten voor u veel waarde creëren. Dat betekent dat u moet durven kiezen. Alleen dan is relatiemanagement een investering die ook echt zijn vruchten afwerpt. Professionals&Relatiemanagement biedt praktische adviezen om systematisch relaties aan u te binden, deze verder te ontwikkelen en van hen ambassadeurs voor uw bureau te maken. De belangrijkste themas die in dit boek belicht worden: - waarom relatiemanagemen<
- new Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten studystore.nl
1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.
Bibliografische gegevens van het best passende boek
Gedetalleerde informatie over het boek. - Professionals & Relatiemanagement
EAN (ISBN-13): 9789052618258 ISBN (ISBN-10): 9052618259 pocket book Uitgever: Academic Service
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2014-06-04T12:13:12+02:00 (Amsterdam) Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-04-12T08:24:38+02:00 (Amsterdam) ISBN/EAN: 9052618259
ISBN - alternatieve schrijfwijzen: 90-5261-825-9, 978-90-5261-825-8 alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden: Auteur van het boek: burgers, frank both Titel van het boek: die for, before die, how not die, still not professionals, die mayr kur, die acum ortsnamen, die gotthard bahn, die kompanie