- 4 resultaten
laagste prijs: € 18,76, hoogste prijs: € 50,95, gemiddelde prijs: € 31,69
1
bestellen
bij
(ongeveer € 35,00)
bestellenGesponsorde link
Bernan:

Communications and Incentives: The Importance of Fast and Sincere Reporting - pocketboek

2008, ISBN: 9284412455, Lieferbar binnen 4-6 Wochen Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD

Internationaler Buchtitel. In englischer Sprache. Verlag: World Tourism Organization, 44 Seiten, [GR: 27820 - TB/Wirtschaft/Allgemeines, Lexika, Geschichte], [SW: - Business / Economics … Meer...

Lieferbar binnen 4-6 Wochen (Besorgungstitel) Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD Buchgeier.com
2
Communications and Incentives: The Importance of Fast and Sincere Reporting - Bernan
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 18,76
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link

Bernan:

Communications and Incentives: The Importance of Fast and Sincere Reporting - pocketboek

ISBN: 9284412455

Taschenbuch, [EAN: 9789284412457], World Tourism Orgn, World Tourism Orgn, Book, [PU: World Tourism Orgn], World Tourism Orgn, 58348011, Nachschlagewerke, 242539011, Fallstudien, 54519011… Meer...

  - , Neuware Verzendingskosten:Innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (sofern Lieferung möglich). Versandfertig in 1 - 2 Werktagen (EUR 3.00) Book Depository DE
3
bestellen
bij Fnac.com
€ 50,95
verzending: € 8,301
bestellenGesponsorde link
Communications and Incentives: The Importance of Fast and Sincere Reporting - nieuw boek

2007

ISBN: 9284412455

Looks at the importance that fast and sincere reporting plays in a global problem such as Avian and Human Influenza (AHI) which was identified as an issue during the first international A… Meer...

  - Nr. Verzendingskosten:, Le délai dépend du marchand, zzgl. Versandkosten. (EUR 8.30)
4
bestellen
bij BookDepository.com
€ 22,06
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
World Tourism Organization:
Communications and Incentives - pocketboek

ISBN: 9789284412457

Paperback, [PU: World Tourism Organization], Communication Studies, Communication Studies

  - Verzendingskosten:Versandkostenfrei (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Communications and Incentives: The Importance of Fast and Sincere Reporting

Looks at the importance that fast and sincere reporting plays in a global problem such as Avian and Human Influenza (AHI) which was identified as an issue during the first international AHI simulation exercise in Paris in March 2007.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Communications and Incentives: The Importance of Fast and Sincere Reporting


EAN (ISBN-13): 9789284412457
ISBN (ISBN-10): 9284412455
pocket book
Verschijningsjaar: 2008
Uitgever: World Tourism Organization
44 Bladzijden
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-01-12T17:53:36+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2019-01-21T12:03:10+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9284412455

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
92-844-1245-5, 978-92-844-1245-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: world tourism organization, bernan
Titel van het boek: sincere


< naar Archief...