Het eBook Positief verrast (9492221926) geschreven door Marieke van der Laan bestel je op bruna.nl! Iedereen is klant. En iedereen heeft wel één of meerdere favoriete ondernemingen waar h… Meer...
Het eBook Positief verrast (9492221926) geschreven door Marieke van der Laan bestel je op bruna.nl! Iedereen is klant. En iedereen heeft wel één of meerdere favoriete ondernemingen waar hij zelfs enthousiaste klant is. Jij ook. Bij die bedrijven heb je Customer Delight ervaren. En wat doet dit met je? Je komt er terug voor meer aankopen, je prijst het bedrijf aan bij vrienden en je let goed op dat je op tijd betaald. Ja toch? Als MKB-er of manager van mensen met klantcontact, zou je veel van dit soort enthousiaste klanten willen hebben. Dat kun je bereiken met behulp van een Customer Delight strategie. In het boek 'Positief verrast', gidst Marieke van der Laan je op speelse wijze door de noodzakelijk achtergrondkennis. Ze bespreekt verder 8 praktische instrumenten die je input geven om de Customer Delight strategie succesvol te implementeren in je eigen organisatie. Concrete en inspirerende voorbeelden van dertien referentiebedrijven illustreren alle suggesties. Je kunt maandagmorgen al aan de slag. Over de auteur: Marieke van der Laan werkt sinds tien jaar met veel passie rondom het fenomeen Customer Delight. Ze heeft meerdere Customer Delight instrumenten en modellen ontwikkeld, die centraal staan in haar trainingen. De combinatie expert en trainer maakt dat ze de informatie in dit handboek zowel makkelijk toegankelijk als plezierig leesbaar presenteert. Boeken > Nederlandse boeken > Business & Communicatie > Management > Management<
bruna.nl
Nr. Verzendingskosten:, Direct te downloaden, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Iedereen is klant. En iedereen heeft wel één of meerdere favoriete ondernemingen waar hij zelfs enthousiaste klant is. Jij ook. Bij die bedrijven heb je Customer Delight ervaren. En wat d… Meer...
Iedereen is klant. En iedereen heeft wel één of meerdere favoriete ondernemingen waar hij zelfs enthousiaste klant is. Jij ook. Bij die bedrijven heb je Customer Delight ervaren. En wat doet dit met je? Je komt er terug voor meer aankopen, je prijst het bedrijf aan bij vrienden en je let goed op dat je op tijd betaald. Ja toch? Als MKB-er of manager van mensen met klantcontact, zou je veel van dit soort enthousiaste klanten willen hebben. Dat kun je bereiken met behulp van een Customer Delight strategie. In het boek 'Positief verrast', gidst Marieke van der Laan je op speelse wijze door de noodzakelijk achtergrondkennis. Ze bespreekt verder 8 praktische instrumenten die je input geven om de Customer Delight strategie succesvol te implementeren in je eigen organisatie. Concrete en inspirerende voorbeelden van dertien referentiebedrijven illustreren alle suggesties. Je kunt maandagmorgen al aan de slag. Over de auteur: Marieke van der Laan werkt sinds tien jaar met veel passie rondom het fenomeen Customer Delight. Ze heeft meerdere Customer Delight instrumenten en modellen ontwikkeld, die centraal staan in haar trainingen. De combinatie expert en trainer maakt dat ze de informatie in dit handboek zowel makkelijk toegankelijk als plezierig leesbaar presenteert. eBooks Managementboeken Alle managementboeken eBooks > Managementboeken > Alle managementboeken eBook<
Het boek Positief verrast (ISBN:9789492221926) geschreven door Marieke van der Laan bestel je op bruna.nl! Iedereen is klant. En iedereen heeft wel één of meerdere favoriete ondernemingen… Meer...
Het boek Positief verrast (ISBN:9789492221926) geschreven door Marieke van der Laan bestel je op bruna.nl! Iedereen is klant. En iedereen heeft wel één of meerdere favoriete ondernemingen waar hij zelfs enthousiaste klant is. Jij ook. Bij die bedrijven heb je Customer Delight ervaren. En wat doet dit met je? Je komt er terug voor meer aankopen, je prijst het bedrijf aan bij vrienden en je let goed op dat je op tijd betaald. Ja toch? Als MKB-er of manager van mensen met klantcontact, zou je veel van dit soort enthousiaste klanten willen hebben. Dat kun je bereiken met behulp van een Customer Delight strategie. In het boek 'Positief verrast', gidst Marieke van der Laan je op speelse wijze door de noodzakelijk achtergrondkennis. Ze bespreekt verder 8 praktische instrumenten die je input geven om de Customer Delight strategie succesvol te implementeren in je eigen organisatie. Concrete en inspirerende voorbeelden van dertien referentiebedrijven illustreren... eBooks > Managementboeken > Alle managementboeken<
bruna.nl
Nr. 9789492221926. Verzendingskosten:, Direct downloaden, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Het eBook Positief verrast (9492221926) geschreven door Marieke van der Laan bestel je op bruna.nl! Iedereen is klant. En iedereen heeft wel één of meerdere favoriete ondernemingen waar h… Meer...
Het eBook Positief verrast (9492221926) geschreven door Marieke van der Laan bestel je op bruna.nl! Iedereen is klant. En iedereen heeft wel één of meerdere favoriete ondernemingen waar hij zelfs enthousiaste klant is. Jij ook. Bij die bedrijven heb je Customer Delight ervaren. En wat doet dit met je? Je komt er terug voor meer aankopen, je prijst het bedrijf aan bij vrienden en je let goed op dat je op tijd betaald. Ja toch? Als MKB-er of manager van mensen met klantcontact, zou je veel van dit soort enthousiaste klanten willen hebben. Dat kun je bereiken met behulp van een Customer Delight strategie. In het boek 'Positief verrast', gidst Marieke van der Laan je op speelse wijze door de noodzakelijk achtergrondkennis. Ze bespreekt verder 8 praktische instrumenten die je input geven om de Customer Delight strategie succesvol te implementeren in je eigen organisatie. Concrete en inspirerende voorbeelden van dertien referentiebedrijven illustreren alle suggesties. Je kunt maandagmorgen al aan de slag. Over de auteur: Marieke van der Laan werkt sinds tien jaar met veel passie rondom het fenomeen Customer Delight. Ze heeft meerdere Customer Delight instrumenten en modellen ontwikkeld, die centraal staan in haar trainingen. De combinatie expert en trainer maakt dat ze de informatie in dit handboek zowel makkelijk toegankelijk als plezierig leesbaar presenteert. Boeken > Nederlandse boeken > Business & Communicatie > Management > Management<
- Nr. Verzendingskosten:, Direct te downloaden, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
Iedereen is klant. En iedereen heeft wel één of meerdere favoriete ondernemingen waar hij zelfs enthousiaste klant is. Jij ook. Bij die bedrijven heb je Customer Delight ervaren. En wat d… Meer...
Iedereen is klant. En iedereen heeft wel één of meerdere favoriete ondernemingen waar hij zelfs enthousiaste klant is. Jij ook. Bij die bedrijven heb je Customer Delight ervaren. En wat doet dit met je? Je komt er terug voor meer aankopen, je prijst het bedrijf aan bij vrienden en je let goed op dat je op tijd betaald. Ja toch? Als MKB-er of manager van mensen met klantcontact, zou je veel van dit soort enthousiaste klanten willen hebben. Dat kun je bereiken met behulp van een Customer Delight strategie. In het boek 'Positief verrast', gidst Marieke van der Laan je op speelse wijze door de noodzakelijk achtergrondkennis. Ze bespreekt verder 8 praktische instrumenten die je input geven om de Customer Delight strategie succesvol te implementeren in je eigen organisatie. Concrete en inspirerende voorbeelden van dertien referentiebedrijven illustreren alle suggesties. Je kunt maandagmorgen al aan de slag. Over de auteur: Marieke van der Laan werkt sinds tien jaar met veel passie rondom het fenomeen Customer Delight. Ze heeft meerdere Customer Delight instrumenten en modellen ontwikkeld, die centraal staan in haar trainingen. De combinatie expert en trainer maakt dat ze de informatie in dit handboek zowel makkelijk toegankelijk als plezierig leesbaar presenteert. eBooks Managementboeken Alle managementboeken eBooks > Managementboeken > Alle managementboeken eBook<
Het boek Positief verrast (ISBN:9789492221926) geschreven door Marieke van der Laan bestel je op bruna.nl! Iedereen is klant. En iedereen heeft wel één of meerdere favoriete ondernemingen… Meer...
Het boek Positief verrast (ISBN:9789492221926) geschreven door Marieke van der Laan bestel je op bruna.nl! Iedereen is klant. En iedereen heeft wel één of meerdere favoriete ondernemingen waar hij zelfs enthousiaste klant is. Jij ook. Bij die bedrijven heb je Customer Delight ervaren. En wat doet dit met je? Je komt er terug voor meer aankopen, je prijst het bedrijf aan bij vrienden en je let goed op dat je op tijd betaald. Ja toch? Als MKB-er of manager van mensen met klantcontact, zou je veel van dit soort enthousiaste klanten willen hebben. Dat kun je bereiken met behulp van een Customer Delight strategie. In het boek 'Positief verrast', gidst Marieke van der Laan je op speelse wijze door de noodzakelijk achtergrondkennis. Ze bespreekt verder 8 praktische instrumenten die je input geven om de Customer Delight strategie succesvol te implementeren in je eigen organisatie. Concrete en inspirerende voorbeelden van dertien referentiebedrijven illustreren... eBooks > Managementboeken > Alle managementboeken<
Nr. 9789492221926. Verzendingskosten:, Direct downloaden, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.
Bibliografische gegevens van het best passende boek
Gedetalleerde informatie over het boek. - Positief verrast
EAN (ISBN-13): 9789492221926 ISBN (ISBN-10): 9492221926 Uitgever: Marieke van der Laan
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2017-10-07T18:06:51+02:00 (Amsterdam) Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-08-13T07:00:05+02:00 (Amsterdam) ISBN/EAN: 9492221926
ISBN - alternatieve schrijfwijzen: 94-92221-92-6, 978-94-92221-92-6 alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden: Auteur van het boek: van Titel van het boek: van der laan
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben: