- 5 resultaten
laagste prijs: € 1,20, hoogste prijs: € 3,93, gemiddelde prijs: € 2,54
1
The End of Marketing As We Know It - Sergio Zyman
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 3,93
verzending: € 1,641
bestellenGesponsorde link
Sergio Zyman:

The End of Marketing As We Know It - pocketboek

2000, ISBN: 0006531849

[EAN: 9780006531845], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: HarperCollins Business 19/06/2000], Shipped within 24 hours from our UK warehouse. Clean, undamaged book with no damage to pages … Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 1.64 Bahamut Media, Reading, United Kingdom [56522875] [Rating: 4 (von 5)]
2
bestellen
bij AbeBooks.com
$ 2,59
(ongeveer € 2,42)
verzending: € 14,981
bestellenGesponsorde link

Zyman, S.:

The End of Marketing as We Know It - pocketboek

2000, ISBN: 0006531849

[EAN: 9780006531845], Used, good, [PU: Harpercollins Business], BUSINESS, This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 14.98 Anybook.com, Lincoln, United Kingdom [312675] [Rating: 5 (of 5)]
3
The End of Marketing as We Know it - Zyman, Sergio
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 1,03
(ongeveer € 1,20)
verzending: € 5,581
bestellenGesponsorde link
Zyman, Sergio:
The End of Marketing as We Know it - pocketboek

2000

ISBN: 9780006531845

HarperCollins Business, Paperback, Auflage: New, 272 Seiten, Publiziert: 2000-06-19T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.2 kg, Call Centre Management, Management, Business, Finance & Law, Su… Meer...

Gut Verzendingskosten:In stock. Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 5.58) World of Books Ltd
4
bestellen
bij ZVAB.com
€ 3,39
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Sergio Zyman:
The End of Marketing As We Know It - pocketboek

2000, ISBN: 0006531849

[EAN: 9780006531845], [SC: 0.0], [PU: HarperCollins Publishers], Gut/Very good: Buch bzw. Schutzumschlag mit wenigen Gebrauchsspuren an Einband, Schutzumschlag oder Seiten. / Describes a … Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) medimops, Berlin, Germany [55410863] [Rating: 5 (von 5)]
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,87
(ongeveer € 1,74)
verzending: € 10,281
bestellenGesponsorde link
Zyman, Sergio:
The End of Marketing As We Know It - pocketboek

ISBN: 9780006531845

Paperback. Very Good., 3

Verzendingskosten: EUR 10.28 World of Books Ltd

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - The End of Marketing as We Know it


EAN (ISBN-13): 9780006531845
ISBN (ISBN-10): 0006531849
pocket book
Verschijningsjaar: 2000
Uitgever: HarperCollins Business

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-11-09T07:05:38+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-06-10T03:28:31+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780006531845

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-00-653184-9, 978-0-00-653184-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: zyman
Titel van het boek: end marketing know, end over end, the end the


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780002571289 The End of Marketing As We Know It (Zyman, Sergio)


< naar Archief...