- 5 resultaten
laagste prijs: € 8,84, hoogste prijs: € 44,20, gemiddelde prijs: € 33,04
1
bestellen
bij booklooker.de
€ 37,38
verzending: € 2,991
bestellenGesponsorde link
Collins, Jim:

Good to Great: Why Some Companies Make the Leap...And Others Dont (Good to Great, 1) - gebruikt boek

2005, ISBN: 9780060794415

[PU: HarperAudio], EAN: 9780060794415 Das Titelbild der Auflage kann abweichen. Buch mit Gebrauchsspuren und vereinzelten Knicken, Flecken oder mit Gebrauchsspuren auf dem Einband vorhand… Meer...

Verzendingskosten:Versand nach Deutschland. (EUR 2.99) Berg-Berg Bücherwelt Inh.Aksoy
2
bestellen
bij booklooker.de
€ 37,38
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Collins, Jim:

Good to Great: Why Some Companies Make the Leap...And Others Dont (Good to Great, 1) - gebruikt boek

2005, ISBN: 9780060794415

[PU: HarperAudio], EAN: 9780060794415 Das Titelbild der Auflage kann abweichen. Buch mit Gebrauchsspuren und vereinzelten Knicken, Flecken oder mit Gebrauchsspuren auf dem Einband vorhand… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Berg-Berg Bücherwelt Inh.Aksoy
3
bestellen
bij booklooker.de
€ 37,38
verzending: € 2,991
bestellenGesponsorde link
Collins, Jim:
Good to Great: Why Some Companies Make the Leap...And Others Dont (Good to Great, 1) - gebruikt boek

2005

ISBN: 9780060794415

[PU: HarperAudio], EAN: 9780060794415 Das Titelbild der Auflage kann abweichen. Buch mit Gebrauchsspuren und vereinzelten Knicken, Flecken oder mit Gebrauchsspuren auf dem Einband vorhand… Meer...

Verzendingskosten: EUR 2.99 Berg-Berg Bücherwelt Inh.Aksoy
4
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 8,84
bestellenGesponsorde link
Collins, Jim:
Good to Great Cd: Why Some Companies Make the Leap. and Others Don't

2005, EAN: 9780060794415

Audio CD, Gebraucht, sehr guter Zustand, Connecting readers with great books since 1972! Used books may not include companion materials, and may have some shelf wear or limited writing. W… Meer...

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Dallas, TX, Half Price Books Inc
5
bestellen
bij lehmanns.de
€ 44,20
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Jim Collins; Jim Collins:
Good to Great - nieuw boek

2005, ISBN: 9780060794415

Why Some Companies Make the Leap...and Other's Don't, Audio/Hörbuch, Audio-CD, [PU: HarperCollins Publishers], HarperCollins Publishers, 2005

Verzendingskosten:Versand in 15-20 Tagen. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Good to Great

Built To Last, the defining management study of the nineties, showed how great companies triumph over time and how long-term sustained performance can be engineered into the DNA of an enterprise from the very beginning. But what about companies that are not born with great DNA? How can good companies, mediocre companies, even bad companies achieve enduring greatness? Are there those that convert long-term mediocrity or worse into long-term superiority? If so, what are the distinguishing characteristics that cause a company to go from good to great? Over five years, Jim Collins and his research team have analyzed the histories of 28 companies, discovering why some companies make the leap and others don't. The findings include: Level 5 Leadership: A surprising style, required for greatness. The Hedgehog Concept: Finding your three circles, to transcend the curse of competence. A Culture of Discipline: The alchemy of great results. Technology Accelerators: How good-to-great companies think differently about technology. The Flywheel and the Doom Loop: Why those who do frequent restructuring fail to make the leap.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Good to Great


EAN (ISBN-13): 9780060794415
ISBN (ISBN-10): 0060794410
pocket book
Verschijningsjaar: 2005
Uitgever: HarperCollins Publishers
Gewicht: 0,281 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-06-04T16:59:39+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-04-17T09:02:32+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780060794415

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-06-079441-0, 978-0-06-079441-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: collins jim, james collins, jim harper
Titel van het boek: don make think, make your own, good great why some companies make the leap and others don, how great companies get, doing good better, leap before you look, good great social


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
0201566620996 Good To Great: Why Some Companies Make the Leap... and Others Don't (Collins, Jim)


< naar Archief...