- 5 resultaten
laagste prijs: € 2,06, hoogste prijs: € 814,54, gemiddelde prijs: € 179,26
1
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 17,73
(ongeveer € 16,23)
verzending: € 15,361
bestellenGesponsorde link
Mullins John:

Marketing Management 8/e - pocketboek

2012, ISBN: 9780071326377

McGraw Hill Higher Education, 2012-01-01. Paperback. Acceptable. 0.7874 in x 10.0000 in x 7.8740 in. Fairly worn, but still very usable. International Edition. Clean, mark-free interior… Meer...

Verzendingskosten: EUR 15.36 BEX
2
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 23,03
bestellenGesponsorde link

Mullins John:

Marketing Management 8/E - pocketboek

2012, ISBN: 9780071326377

Softcover, Gebraucht, guter Zustand, Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less., [PU: McGraw Hill Higher Education]

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Halethorpe, MD, ThriftBooks-Baltimore
3
Marketing Management 8/e - Mullins John
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 40,43
verzending: € 27,291
bestellenGesponsorde link
Mullins John:
Marketing Management 8/e - pocketboek

2012

ISBN: 0071326375

[EAN: 9780071326377], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: McGraw Hill Higher Education], very good, Books

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 27.29 Big Bill's Books, Austin, TX, U.S.A. [74145536] [Rating: 5 (von 5)]
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 2,22
(ongeveer € 2,06)
verzending: € 8,381
bestellenGesponsorde link
Walker, Orville C.:
Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach (Asia Higher Education Business & Economics Marketing) - pocketboek

ISBN: 9780071326377

Paperback. Very Good., 3

Verzendingskosten: EUR 8.38 World of Books Ltd
5
Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach - Mullins
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 814,54
verzending: € 29,001
bestellenGesponsorde link
Mullins:
Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach - pocketboek

2012, ISBN: 0071326375

[EAN: 9780071326377], [PU: MC GRAW HILL EDUCATION (UK)], Books

Verzendingskosten: EUR 29.00 V Books, DH, SE, Spain [53985426] [Rating: 5 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach

New, ship fast, delivered in 5 days in UK. No PO Box.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach


EAN (ISBN-13): 9780071326377
ISBN (ISBN-10): 0071326375
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2012
Uitgever: McGraw Hill Higher Education

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2014-02-19T07:21:56+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-12-11T16:25:05+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780071326377

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-07-132637-5, 978-0-07-132637-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: john walker, mullins, walker nor, large, john boyd, orville walker, mcgraw hill
Titel van het boek: management marketing, strategic marketing, strategic managemen, strategic international management, making man, making market, decision, management fun, economics education


< naar Archief...