Emotion Marketing: the Hallmark Way of Winning Customers for Life by Scott, Brand, Claire Robinette - gebruikt boek
ISBN: 9780071364140
"Hallmark opens a door to a strategy that all businesspersons know is critical but are unwilling to admit publicly.... This book provides solid direction on how to tap the power of emotio… Meer...
BetterWorldBooks.com used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details... |
2000, ISBN: 9780071364140
gebonden uitgave
McGraw Hill, Hardcover, Auflage: 1, 247 Seiten, Publiziert: 2000-12-30T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: charts, graphs, 0.53 kg, Verkaufsrang: 4311490, Advertising, Marketi… Meer...
amazon.com American University of Sovereign Nations Books Verzendingskosten:In Stock. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 15.49) Details... |
ISBN: 9780071364140
McGraw Hill. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible ex librar… Meer...
Biblio.co.uk |
2000, ISBN: 9780071364140
Hardcover, All pages and cover are intact. Possible slightly loose binding, minor highlighting and marginalia, cocked spine or torn dust jacket. Maybe an ex-library copy and not include t… Meer...
alibris.co.uk |
2000, ISBN: 0071364145
[EAN: 9780071364140], [SC: 0.0], [PU: McGraw Hill], Gut/Very good: Buch bzw. Schutzumschlag mit wenigen Gebrauchsspuren an Einband, Schutzumschlag oder Seiten. / Describes a book or dust … Meer...
ZVAB.com medimops, Berlin, Germany [55410863] [Rating: 5 (von 5)] Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
Emotion Marketing: the Hallmark Way of Winning Customers for Life by Scott, Brand, Claire Robinette - gebruikt boek
ISBN: 9780071364140
"Hallmark opens a door to a strategy that all businesspersons know is critical but are unwilling to admit publicly.... This book provides solid direction on how to tap the power of emotio… Meer...
Robinette, Scott, Brand, Claire, Lenz, Vicki, Hall Jr., Don:
Emotion Marketing: The Hallmark Way of Winning Customers for Life - eerste uitgave2000, ISBN: 9780071364140
gebonden uitgave
McGraw Hill, Hardcover, Auflage: 1, 247 Seiten, Publiziert: 2000-12-30T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: charts, graphs, 0.53 kg, Verkaufsrang: 4311490, Advertising, Marketi… Meer...
ISBN: 9780071364140
McGraw Hill. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible ex librar… Meer...
2000, ISBN: 9780071364140
Hardcover, All pages and cover are intact. Possible slightly loose binding, minor highlighting and marginalia, cocked spine or torn dust jacket. Maybe an ex-library copy and not include t… Meer...
2000, ISBN: 0071364145
[EAN: 9780071364140], [SC: 0.0], [PU: McGraw Hill], Gut/Very good: Buch bzw. Schutzumschlag mit wenigen Gebrauchsspuren an Einband, Schutzumschlag oder Seiten. / Describes a book or dust … Meer...
Bibliografische gegevens van het best passende boek
Gedetalleerde informatie over het boek. - Emotion Marketing: The Hallmark Way of Winning Customers for Life
EAN (ISBN-13): 9780071364140
ISBN (ISBN-10): 0071364145
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2000
Uitgever: McGraw Hill
247 Bladzijden
Gewicht: 0,572 kg
Taal: eng/Englisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-06-06T10:55:32+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-04-01T16:06:18+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780071364140
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-07-136414-5, 978-0-07-136414-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: brand, robinet, hall, don scott, vicki robin, claire, hallmark, lenz siegfried
Titel van het boek: hallmarks, hallmark, beyond winning, another way winning, what emotion, emotion edition, marketing, the way life
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9780071375719 Emotion Marketing: The Hallmark Way of Winning Customers for Life (Scott Robinette; Claire Brand)
- 9780071375719 Emotion Marketing: The Hallmark Way of Winning Customers for Life (Scott Robinette; Claire Brand)
- 9785551144472 Emotion Marketing als eBook von Scott Robinette, Claire Brand (McGraw-Hill Education, LLC CoreSource)
- 9780071374477 Emotion Marketing: The Hallmark Way of Winning Customers for Life (McGraw-Hill)
< naar Archief...