- 5 resultaten
laagste prijs: € 4,94, hoogste prijs: € 88,69, gemiddelde prijs: € 22,25
1
The Eternal E-Customer : How Emotionally Intelligent Interfaces Can Create Long-Lasting Customer Relations by Ray, Bergeron, Bryan Kurzweil - Ray, Bergeron, Bryan Kurzweil
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 5,87
bestellenGesponsorde link
Ray, Bergeron, Bryan Kurzweil:

The Eternal E-Customer : How Emotionally Intelligent Interfaces Can Create Long-Lasting Customer Relations by Ray, Bergeron, Bryan Kurzweil - gebruikt boek

ISBN: 9780071364799

The Eternal E-Customer focuses on getting ebusinesses to the next level of customer loyalty. In the competitive world of ecommerce, the winners know that the key to success is customer ap… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
bestellen
bij ZVAB.com
€ 88,69
verzending: € 3,431
bestellenGesponsorde link

Bryan Bergeron, Ray Kurzweil:

The Eternal E-customer: How Emotionally Intelligent Interfaces Can Create Long-lasting Customer Relationships - gebonden uitgave, pocketboek

2000, ISBN: 007136479X

[EAN: 9780071364799], Gebraucht, sehr guter Zustand, [SC: 3.43], [PU: McGraw-Hill Inc.,US], The Eternal E-customer: How Emotionally Intelligent Interfaces Can Create Long-lasting Customer… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 3.43 AwesomeBooks, Wallingford, United Kingdom [51737811] [Rating: 5 (von 5)]
3
bestellen
bij ZVAB.com
€ 6,05
verzending: € 8,901
bestellenGesponsorde link
Kurzweil, Ray, Bergeron, Bryan:
The Eternal E-Customer : How Emotionally Intelligent Interfaces Can Create Long-Lasting Customer Relations - eerste uitgave

2000

ISBN: 007136479X

gebonden uitgave

[EAN: 9780071364799], Gebraucht, guter Zustand, [SC: 8.9], [PU: McGraw-Hill Education], Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition wi… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 8.90 Better World Books, Mishawaka, IN, U.S.A. [51315977] [Rating: 5 (von 5)]
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 6,18
(ongeveer € 5,68)
verzending: € 11,951
bestellenGesponsorde link
Ray Kurzweil; Bryan Bergeron:
The Eternal E-Customer: How Emotionally Intelligent Interfaces Can Create Long-Lasting Customer Relationship - gebonden uitgave, pocketboek

2000, ISBN: 9780071364799

McGraw-Hill Trade, 2000. Hardcover. Acceptable. Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guara… Meer...

Verzendingskosten: EUR 11.95 ThriftBooks
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 5,37
(ongeveer € 4,94)
verzending: € 9,201
bestellenGesponsorde link
Kurzweil, Ray, Bergeron, Bryan:
Eternal E-Customer : How Emotionally Intelligent Interfaces Can Create Long-Lasting Customer Relations - gebruikt boek

ISBN: 9780071364799

McGraw-Hill Education. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects., McGr… Meer...

Verzendingskosten: EUR 9.20 Better World Books

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
The Eternal E-customer: How Emotionally Intelligent Interfaces Can Create Long-lasting Customer Relationships

The Eternal E-Customer focuses on getting e-businesses to the next level of customer loyalty. In the competitive world of e-commerce, the winners know that the key to success is customer appreciation and retention. Emotionally intelligent interfaces (EII) are driven by data from previous customer interactions, explicit customer preferences, and based on customer profiles. EIIs build trust and customer loyalty by offering shoppers the intimacy and individual attention they expect from the corner store. In this groundbreaking book, Harvard professor Bryan Bergeron provides a roadmap to get readers up to speed on all crucial business and technology aspects of EIIs, and explains how to create the information infrastructure needed to support EIIs tailored to their businesses.-- Focuses on achievable results using current technology-- Includes a companion Web site with links to examples of state-of-the-art EII technologies

Gedetalleerde informatie over het boek. - The Eternal E-customer: How Emotionally Intelligent Interfaces Can Create Long-lasting Customer Relationships


EAN (ISBN-13): 9780071364799
ISBN (ISBN-10): 007136479X
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2000
Uitgever: McGraw-Hill Companies

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-06T20:41:52+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-10-24T23:11:48+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780071364799

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-07-136479-X, 978-0-07-136479-9
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: ray kurzweil, bergeron
Titel van het boek: eternal face, how long, interfaces, interface, emotion relationships, how create, long way down


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780071376556 Eternal E-Customer: How Emotionally Intelligent Interfaces Can Create Long-Lasting Customer Relationship (Bryan Bergeron)


< naar Archief...