- 5 resultaten
laagste prijs: € 3,98, hoogste prijs: € 48,45, gemiddelde prijs: € 14,76
1
How You Do... What You Do : Create Service Excellence That Wins Clients for Life by Bob Livingston - Bob Livingston
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 3,98
bestellenGesponsorde link
Bob Livingston:

How You Do... What You Do : Create Service Excellence That Wins Clients for Life by Bob Livingston - gebruikt boek

ISBN: 9780071592789

Between the challenges of escalating competition, well-informed clients, and dismal customer service, today's marketplace is becoming more and more crowded. The result is that your client… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
How You Do... What You Do: Create Service Excellence That Wins Clients for Life by Bob Livingston - Bob Livingston
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 4,76
bestellenGesponsorde link

Bob Livingston:

How You Do... What You Do: Create Service Excellence That Wins Clients for Life by Bob Livingston - gebruikt boek

ISBN: 9780071592789

Between the challenges of escalating competition, well-informed clients, and dismal customer service, today's marketplace is becoming more and more crowded. The result is that your client… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
How You Do... What You Do: Create Service Excellence That Wins Clients For Life - Bob Livingston
bestellen
bij amazon.com
$ 13,99
(ongeveer € 12,47)
verzending: € 15,111
bestellenGesponsorde link
Bob Livingston:
How You Do... What You Do: Create Service Excellence That Wins Clients For Life - eerste uitgave

2008

ISBN: 9780071592789

gebonden uitgave

Foreword: David Calhoun, McGraw Hill, Hardcover, Auflage: 1, 282 Seiten, Publiziert: 2008-06-02T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: Illustrations, 0.59 kg, Verkaufsrang: 12189… Meer...

Sammlerstück. Verzendingskosten:Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 15.11)
4
How You Do...What You Do - Livingston, Bob
bestellen
bij amazon.de
€ 48,45
verzending: € 3,981
bestellenGesponsorde link
Livingston, Bob:
How You Do...What You Do - gebonden uitgave, pocketboek

2008, ISBN: 9780071592789

Mcgraw-Hill Professional, Gebundene Ausgabe, 296 Seiten, Publiziert: 2008-05-09T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: Illustrations, 1.3 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Kundenman… Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager. (EUR 3.98) Amazon US
5
bestellen
bij ZVAB.com
£ 3,54
(ongeveer € 4,14)
verzending: € 5,351
bestellenGesponsorde link
Livingston, Bob:
How You Do. What You Do: Create Service Excellence That Wins Clients for Life - eerste uitgave

2008, ISBN: 0071592784

gebonden uitgave

[EAN: 9780071592789], Used, good, [SC: 5.35], [PU: McGraw-Hill Education], Used book that is in clean, average condition without any missing pages., Books

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 5.35 Better World Books, Mishawaka, IN, U.S.A. [51315977] [Rating: 5 (of 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
How You Do...What You Do

A roadmap to attracting loyal clients-and enjoying continual growth In "How You Do . . .What You Do" business consultant Bob Livingston shows you, whether you're a business leader, client service executive, or sales manager, the specific strategies for creating the most service-centered and client-focused sales organization in any field of business. Every company can create a service-based ideology and beat the competition by following Livingston's proven approach, which includes a cultural transformation plan, a service excellence strategy roadmap, and a companywide service initiative-all as a means to competitive advantage through service excellence. To illustrate his points, Livingston uses profiles and case studies of companies which successfully practice service excellence, including Crossmark, Accenture, Starbucks, and more.

Gedetalleerde informatie over het boek. - How You Do...What You Do


EAN (ISBN-13): 9780071592789
ISBN (ISBN-10): 0071592784
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2008
Uitgever: Mcgraw-Hill Professional
296 Bladzijden
Gewicht: 0,581 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-05-04T17:02:38+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-05T15:38:14+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780071592789

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-07-159278-4, 978-0-07-159278-9
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: bob, david livingston
Titel van het boek: what, how you, for the win, that life


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780071606127 How you do.What you do (Livingston, Bob)


< naar Archief...