- 5 resultaten
laagste prijs: € 0,93, hoogste prijs: € 25,74, gemiddelde prijs: € 8,56
1
Essentials of Marketing Research - Hair, Jr., Joseph, Wolfinbarger, Mary, Bush, Robert, Ortinau, David
bestellen
bij amazon.com
$ 28,97
(ongeveer € 25,74)
verzending: € 3,551
bestellenGesponsorde link
Hair, Jr., Joseph, Wolfinbarger, Mary, Bush, Robert, Ortinau, David:

Essentials of Marketing Research - eerste uitgave

2007, ISBN: 9780073381022

pocketboek

McGraw-Hill/Irwin, Paperback, Auflage: 1, 400 Seiten, Publiziert: 2007-07-02T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.7 kg, Verkaufsrang: 6250715, Textbook Rental ASINs, Specialty Stores, Books,… Meer...

Verzendingskosten:In Stock. Lieferung von Amazon. Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 3.55) summerbreezebooks
2
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 3,99
verzending: € 8,351
bestellenGesponsorde link

Jr. Hair, Mary Wolfinbarger, Robert Bush, David Ortinau:

Essentials of Marketing Research - pocketboek

2007, ISBN: 0073381020

[EAN: 9780073381022], Gebraucht, guter Zustand, [PU: McGraw-Hill/Irwin], Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 8.35 Hippo Books, Hammond, IN, U.S.A. [50294793] [Rating: 5 (von 5)]
3
Essentials of Marketing Research - Jr. Hair, Mary Wolfinbarger, Robert Bush, David Ortinau
bestellen
bij AbeBooks.com
$ 6,69
(ongeveer € 5,94)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Jr. Hair, Mary Wolfinbarger, Robert Bush, David Ortinau:
Essentials of Marketing Research - pocketboek

2007

ISBN: 0073381020

[EAN: 9780073381022], Used, good, [PU: McGraw-Hill/Irwin], Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect t… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten:Free shipping. (EUR 0.00) OwlsBooks, Toledo, OH, U.S.A. [51218811] [Rating: 4 (of 5)]
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,00
(ongeveer € 0,93)
verzending: € 13,961
bestellenGesponsorde link
Jr. Hair, Mary Wolfinbarger, Robert Bush, David Ortinau:
Essentials of Marketing Research - pocketboek

ISBN: 9780073381022

McGraw-Hill/Irwin. Paperback. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible ex … Meer...

Verzendingskosten: EUR 13.96 Discover Books
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 6,66
(ongeveer € 6,20)
verzending: € 9,311
bestellenGesponsorde link
Bush, Robert P., Ortinau, David J., Wolfinbarger, Mary F., Hair, Joseph F., Jr:
Essentials of Marketing Research - gebruikt boek

ISBN: 9780073381022

McGraw-Hill Higher Education. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects., McGraw-Hill Higher Education, 3

Verzendingskosten: EUR 9.31 Better World Books

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Essentials of Marketing Research

"Essentials of Marketing Research" concisely delivers an up-to-date review of a broad variety of marketing research topics. It takes an application-oriented approach, providing students with the tools and skills necessary to solve business problems and exploit business opportunities. The authors' years of experience in real-world marketing research is evident throughout, from their thorough treatment of qualitative research (given short shrift in many other books) to their knowledgeable coverage of sample size rules-of-thumb, conducting a background literature review, and the importance of new market research tools and techniques. "Essentials of Marketing Research" gives your students a strong command of market research principles, while being short enough to use alongside your favorite cases or projects.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Essentials of Marketing Research


EAN (ISBN-13): 9780073381022
ISBN (ISBN-10): 0073381020
pocket book
Verschijningsjaar: 2007
Uitgever: McGraw-Hill/Irwin
382 Bladzijden
Gewicht: 0,667 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-01-23T17:09:47+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-16T17:22:58+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780073381022

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-07-338102-0, 978-0-07-338102-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: joseph robert, orti, bush, ortinau, david hair
Titel van het boek: essentials marketing research, international marketing research


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
0000273694944 Essentials of Marketing Research (Tony Proctor)


< naar Archief...