- 5 resultaten
laagste prijs: € 5,54, hoogste prijs: € 27,21, gemiddelde prijs: € 13,39
1
Marketing Research : An Applied Approach by Thomas C., Taylor, James R. Kinnear - Thomas C., Taylor, James R. Kinnear
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 5,77
bestellenGesponsorde link
Thomas C., Taylor, James R. Kinnear:

Marketing Research : An Applied Approach by Thomas C., Taylor, James R. Kinnear - gebruikt boek

ISBN: 9780079122520

This very applied approach to the managerial use of marketing research is designed and organized by the steps in the marketing research process. Great care has been taken to deal with the… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 21,66
(ongeveer € 20,19)
verzending: € 14,251
bestellenGesponsorde link

James R. Taylor; Thomas C. Kinnear:

Marketing Research : An Applied Approach - gebonden uitgave, pocketboek

1995, ISBN: 9780079122520

McGraw-Hill Higher Education, 1995. Hardcover. Very Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in excellent condition. Pages are intact and are not marred by notes or highl… Meer...

Verzendingskosten: EUR 14.25 ThriftBooks
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 5,99
(ongeveer € 5,54)
verzending: € 12,311
bestellenGesponsorde link
Kinnear, Thomas C. & Taylor, James R:
Marketing Research: An Applied Approach - gebonden uitgave, pocketboek

1995

ISBN: 9780079122520

McGraw-Hill College, 1995-12-01. Hardcover. Very Good. Hardcover. Pages are clean and unmarked. Covers show very minor shelving wear. Binding is tight, hinges strong.; 100% Satisfaction… Meer...

Verzendingskosten: EUR 12.31 Redux Books
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 8,84
(ongeveer € 8,24)
verzending: € 9,321
bestellenGesponsorde link
Kinnear, Thomas C., Taylor, James R:
Marketing Research : An Applied Approach - gebruikt boek

ISBN: 9780079122520

McGraw-Hill Education. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages., McGraw-Hill Education, 2.5

Verzendingskosten: EUR 9.32 Better World Books
5
Marketing Research: An Applied Approach - Thomas C. Kinnear; James R. Taylor
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 27,21
verzending: € 11,111
bestellenGesponsorde link
Thomas C. Kinnear; James R. Taylor:
Marketing Research: An Applied Approach - gebonden uitgave, pocketboek

1995, ISBN: 0079122523

[EAN: 9780079122520], Gebraucht, guter Zustand, [PU: McGraw-Hill Companies], Books

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 11.11 Ergodebooks, Houston, TX, U.S.A. [8304062] [Rating: 5 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Marketing Research: An Applied Approach (MCGRAW HILL SERIES IN MARKETING)

This very applied approach to the managerial use of marketing research is designed and organized by the steps in the marketing research process. Great care has been taken to deal with the technical aspects of marketing research in a manner that allows the reader to apply research procedures to real applications in a pragmatic, step-by-step, "here's how to do it" fashion. The revision contains 35 cases; 14 new to this edition. The changes to the Fifth Edition include the addition of substantial insights and examples on international marketing research. Major new illustrations entitled Global Marketing Research Dynamics appear throughout the text. Three marketing research databases available on a PC-disk, accompany each copy of the book and contain real results from actual marketing research studies and are all keyed to the major PC-based analysis packages: SPSS-PC, SAS-PC, SYSTAT-PC, and MYSTAT-PC.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing Research: An Applied Approach (MCGRAW HILL SERIES IN MARKETING)


EAN (ISBN-13): 9780079122520
ISBN (ISBN-10): 0079122523
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 1995
Uitgever: McGraw-Hill Inc.,US

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-02-24T22:18:05+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-04-12T11:54:15+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780079122520

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-07-912252-3, 978-0-07-912252-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: mcgraw hill, thomas taylor, taylor james, james kinnear
Titel van het boek: marketing research applied approach, hill


< naar Archief...