- 5 resultaten
laagste prijs: € 106,20, hoogste prijs: € 198,99, gemiddelde prijs: € 156,75
1
Advertising Research - Joel J. Davis
bestellen
bij BookSpot.nl
€ 198,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Joel J. Davis:

Advertising Research - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9780132128322

Het boek 'Advertising Research' van Joel J. Davis koop je bij bookspot.nl, nu voor €198.99! Engelse Boeken Managementboeken Alle managementboeken Engelse Boeken > Managementboek… Meer...

Verzendingskosten:In herdruk, verwacht vanaf. (EUR 0.00) bookspot.nl
2
bestellen
bij alibris.com
$ 178,53
(ongeveer € 156,76)
verzending: € 3,501
bestellenGesponsorde link

Joel J. Davis:

Advertising Research: Theory & Practice (2nd Edition) - gebonden uitgave, pocketboek

2011, ISBN: 9780132128322

Hardcover, New book, Buy with confidence. Excellent Customer Service & Return policy. Ships Fast. 24*7 Customer Service., [PU: Prentice Hall]

  - Verzendingskosten: EUR 3.50 ExtremelyReliable
3
bestellen
bij Biblio.com
$ 193,63
(ongeveer € 166,69)
verzending: € 3,431
bestellenGesponsorde link
Davis, Joel J:
Advertising Research: Theory & Practice (2nd Edition) - gebonden uitgave, pocketboek

2011

ISBN: 9780132128322

Prentice Hall, 2011-05-23. Hardcover. Used:Good., Prentice Hall, 2011-05-23

  - Verzendingskosten: EUR 3.43 Ergodebooks
4
bestellen
bij Biblio.com
$ 120,95
(ongeveer € 106,20)
verzending: € 3,471
bestellenGesponsorde link
Joel J. Davis:
Advertising Research: Theory & Practice (2nd Edition) - gebonden uitgave, pocketboek

2011, ISBN: 9780132128322

Prentice Hall, 2011-05-23. Hardcover. Good., Prentice Hall, 2011-05-23

  - Verzendingskosten: EUR 3.47 BooksEntirely
5
bestellen
bij lehmanns.de
€ 155,10
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Joel J. Davis:
Advertising Research - gebonden uitgave, pocketboek

2011, ISBN: 9780132128322

Theory & Practice, [ED: 2], 2nd edition, Hardcover, Buch, [PU: Pearson]

  - Verzendingskosten:Versand in 10-20 Tagen, , No shipping costs within Germany. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Advertising Research: Theory & Practice

Discover how to design and use advertising research. In order to become a successful advertising professional, it's important to understand the importance of research. "Advertising Research: Theory & Practice "shows readers how research helps advertisers make the best decisions in regards to strategy, target audiences, and creativity in a complex consumer and media environment. New chapters have been added in this edition that highlight recent developments in advertisers' behaviors. Changes and advancements in research design and methodology are also addressed.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Advertising Research: Theory & Practice


EAN (ISBN-13): 9780132128322
ISBN (ISBN-10): 0132128322
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: ADDISON WESLEY PUB CO INC
704 Bladzijden
Gewicht: 1,247 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2012-03-17T22:38:19+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2020-12-15T12:55:41+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780132128322

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-13-212832-2, 978-0-13-212832-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: joel, joe davis
Titel van het boek: advertising, research


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
2900132128321 Advertising Research: Theory and Practice (Joel J. Davis)


< naar Archief...