Het boek 'Advertising Research' van Joel J. Davis koop je bij bookspot.nl, nu voor €198.99! Engelse Boeken Managementboeken Alle managementboeken Engelse Boeken > Managementboek… Meer...
Het boek 'Advertising Research' van Joel J. Davis koop je bij bookspot.nl, nu voor €198.99! Engelse Boeken Managementboeken Alle managementboeken Engelse Boeken > Managementboeken > Alle managementboeken Hardcover, [PU: Prentice Hall]<
Het boek 'Advertising Research' van Joel J. Davis koop je bij bookspot.nl, nu voor €198.99! Engelse Boeken Managementboeken Alle managementboeken Engelse Boeken > Managementboek… Meer...
Het boek 'Advertising Research' van Joel J. Davis koop je bij bookspot.nl, nu voor €198.99! Engelse Boeken Managementboeken Alle managementboeken Engelse Boeken > Managementboeken > Alle managementboeken Hardcover, [PU: Prentice Hall]<
1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.
Bibliografische gegevens van het best passende boek
Discover how to design and use advertising research.
In order to become a successful advertising professional, it's important to understand the importance of research. "Advertising Research: Theory & Practice "shows readers how research helps advertisers make the best decisions in regards to strategy, target audiences, and creativity in a complex consumer and media environment.
New chapters have been added in this edition that highlight recent developments in advertisers' behaviors. Changes and advancements in research design and methodology are also addressed.
Gedetalleerde informatie over het boek. - Advertising Research: Theory & Practice
EAN (ISBN-13): 9780132128322 ISBN (ISBN-10): 0132128322 Gebonden uitgave Verschijningsjaar: 2011 Uitgever: ADDISON WESLEY PUB CO INC 704 Bladzijden Gewicht: 1,247 kg Taal: eng/Englisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2012-03-17T22:38:19+01:00 (Amsterdam) Detailpagina laatst gewijzigd op 2020-12-15T12:55:41+01:00 (Amsterdam) ISBN/EAN: 9780132128322
ISBN - alternatieve schrijfwijzen: 0-13-212832-2, 978-0-13-212832-2 alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden: Auteur van het boek: joel, joe davis Titel van het boek: advertising, research
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben: