- 5 resultaten
laagste prijs: € 17,39, hoogste prijs: € 221,97, gemiddelde prijs: € 68,67
1
Educational Research: Fundamentals for the Consumer: Fundamentals for the Consumer: United States Edition - McMillan, James H.
bestellen
bij amazon.de
€ 31,89
verzending: € 3,991
bestellenGesponsorde link
McMillan, James H.:

Educational Research: Fundamentals for the Consumer: Fundamentals for the Consumer: United States Edition - pocketboek

2011, ISBN: 9780132596473

Pearson, Taschenbuch, Auflage: 6, 415 Seiten, Publiziert: 2011-03-21T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.27 kg, Verkaufsrang: 41965, Soziologie, Sozialwissenschaft, Kategorien, Bücher, Schu… Meer...

Verzendingskosten:Gewöhnlich versandfertig in 3 bis 4 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.99) SerendipityBooksLtd
2
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 17,39
verzending: € 28,311
bestellenGesponsorde link

McMillan, James H.:

Educational Research: Fundamentals for the Consumer (6th Edition) - pocketboek

2011, ISBN: 0132596474

[EAN: 9780132596473], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: Pearson], Very Good Copy. Fast Shipment, Books

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 28.31 GoldenDragon, Houston, TX, U.S.A. [83663787] [Rating: 5 (von 5)]
3
Educational Research: Fundamentals for the Consumer (6th Edition) - McMillan, James H.
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 18,17
verzending: € 30,041
bestellenGesponsorde link
McMillan, James H.:
Educational Research: Fundamentals for the Consumer (6th Edition) - pocketboek

2011

ISBN: 0132596474

[EAN: 9780132596473], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: Pearson], very good, Books

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 30.04 GoldBooks, Austin, TX, U.S.A. [71454205] [Rating: 5 (von 5)]
4
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 53,95
verzending: € 32,551
bestellenGesponsorde link
McMillan, James H.:
Educational Research: Fundamentals for the Consumer (6th Edition) - pocketboek

2011, ISBN: 0132596474

[EAN: 9780132596473], Neubuch, [PU: Pearson], Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 32.55 Campbell Bookstore, Austin, TX, U.S.A. [83587969] [Rating: 5 (von 5)]
5
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 221,97
bestellenGesponsorde link
McMillan, James H.:
Educational Research: Fundamentals for the Consumer (6th Edition) - pocketboek

2011, ISBN: 9780132596473

paperback, Neubuch, [PU: Pearson]

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Newport Coast, CA, Bonita

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Educational Research: Fundamentals for the Consumer: Fundamentals for the Consumer: United States Edition

This book educates students to become intelligent consumers of educational research and introduces basic research principles to those who may eventually use research in their work. Principles for conducting research and criteria for evaluating its overall credibility are presented in a concise manner, with numerous excerpts from published studies, to enable students to learn to read, understand, and evaluate research, and judge the usefulness of the findings for educational practice. There is extensive use of aides to facilitate student learning, including chapter objectives, roadmaps and concept maps, study questions, consumer tips, over 150 examples from published articles (also includes full length articles), and author reflections. The Sixth Edition includes a more extensive presentation of experimental and quasi-experimental design, consistent with the current emphasis on conducting "scientific research," qualitative data analysis, effect size, and two new chapters devoted to mixed-method studies and action research.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Educational Research: Fundamentals for the Consumer: Fundamentals for the Consumer: United States Edition


EAN (ISBN-13): 9780132596473
ISBN (ISBN-10): 0132596474
pocket book
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: Pearson
432 Bladzijden
Gewicht: 0,540 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2012-08-02T04:10:40+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-10-22T18:12:35+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780132596473

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-13-259647-4, 978-0-13-259647-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: james mcmillan
Titel van het boek: educational edition, educational research fundamentals for the consumer


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780132748070 Educational Research: Fundamentals for the Consumer (James H. McMillan)


< naar Archief...