- 5 resultaten
laagste prijs: € 22,94, hoogste prijs: € 115,47, gemiddelde prijs: € 67,38
1
Introduction to Marketing by Adrian Palmer Paperback | Indigo Chapters
bestellen
bij Indigo.ca
C$ 159,99
(ongeveer € 115,47)
bestellenGesponsorde link

Introduction to Marketing by Adrian Palmer Paperback | Indigo Chapters - nieuw boek

ISBN: 9780199602131

Drawing on disciplines such as economics, sociology and psychology, Introduction to Marketing encourages readers to critically analyse marketing frameworks, and discuss alternative option… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Palmer, A: Introduction to Marketing - Adrian Palmer
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 84,90
(ongeveer € 79,09)
verzending: € 16,771
bestellenGesponsorde link

Adrian Palmer:

Palmer, A: Introduction to Marketing - pocketboek

2012, ISBN: 9780199602131

Drawing on disciplines such as economics, sociology and psychology, Introduction to Marketing encourages readers to critically analyse marketing frameworks, and discuss alternative option… Meer...

Nr. 29589853. Verzendingskosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , Versandfertig innert 3 Wochen, zzgl. Versandkosten. (EUR 16.77)
3
Introduction to Marketing
bestellen
bij Thalia.de
€ 56,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Introduction to Marketing - pocketboek

2012

ISBN: 9780199602131

Drawing on disciplines such as economics, sociology and psychology, Introduction to Marketing encourages readers to critically analyse marketing frameworks, and discuss alternative option… Meer...

Nr. 29589853. Verzendingskosten:, Lieferbar in 1 - 2 Wochen, DE. (EUR 0.00)
4
Introduction to Marketing
bestellen
bij wordery.com
£ 20,07
(ongeveer € 22,94)
bestellenGesponsorde link
Introduction to Marketing - nieuw boek

ISBN: 9780199602131

Ideal for students with no background in the subject, Introduction to Marketing features an exceptionally clear and accessible writing style and a wealth of examples. Drawing on various d… Meer...

Nr. 9780199602131. Verzendingskosten:, , zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
5
Introduction to Marketing - Adrian Palmer
bestellen
bij lehmanns.de
€ 62,40
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Adrian Palmer:
Introduction to Marketing - pocketboek

2012, ISBN: 9780199602131

Theory and Practice, Buch, Softcover, 3rd Revised edition, [PU: Oxford University Press], Oxford University Press, 2012

Verzendingskosten:Versand in 10-20 Tagen. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Introduction to Marketing by Adrian Palmer Paperback | Indigo Chapters

Drawing on disciplines such as economics, sociology and psychology, Introduction to Marketing encourages readers to critically analyse marketing frameworks, and discuss alternative options. Consideration is given to marketing problems, and students are invited to debate issues surrounding these, such as potential causes and effects, rather than be presented with prescriptive solutions. A chapter on responsible marketing addresses topics such as ethics, corporate responsibility and environmentalism, and assesses the impact of these topics on the field of marketing. Services marketing is integrated throughout the book, reflecting the changing nature of services and acknowledging the move towards service based industries. Through reading the text students will gain a holistic understanding of marketing and how one area may impact on another. A wealth of pedagogical features including case studies, digital marketing boxes and international marketing boxes, highlight the link between theory and practice. Key issues surrounding the internet, mobile marketing, social networking, social responsibility, and marketing in a recession are integrated throughout the text, ensuring students understand the importance and relevance of outside influences on a company's marketing decisions and actions. Online Resource Centre The textbook is accompanied by an Online Resource Centre and all resources have been updated for the new edition. The Online Resource Centre features comprise: Lecturer resources: Suggested answers to case study review questions Suggested answers to chapter review questions Additional discussion points PowerPoint slides Lecturer guidelines to accompany the PowerPoint slides Test bank of questions VLE content Student resources: Additional suggested reading Additional case studies with questions Additional chapter review questions Multiple choice questions Web exercises Web links Video suite containing links to useful video Flashcard glossary

Gedetalleerde informatie over het boek. - Introduction to Marketing by Adrian Palmer Paperback | Indigo Chapters


EAN (ISBN-13): 9780199602131
ISBN (ISBN-10): 0199602131
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2012
Uitgever: Adrian Palmer
542 Bladzijden
Gewicht: 1,241 kg
Taal: Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-06-29T18:39:16+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-02-14T10:04:45+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780199602131

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-19-960213-1, 978-0-19-960213-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: palmer, adrian, william wordsworth
Titel van het boek: theory marketing, marketing introduction


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780749420956 Introduction to Marketing: A Step-By-Step Guide to All Tools of Marketing (Marketing in Action) (Geoff Lancaster, Paul Reynolds)


< naar Archief...