- 5 resultaten
laagste prijs: € 3,15, hoogste prijs: € 76,95, gemiddelde prijs: € 26,38
1
The DNA of Customer Experience: How Emotions Drive Val by Shaw, Colin 0230500005 - Colin Shaw
bestellen
bij ebay.de
€ 5,98
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Colin Shaw:

The DNA of Customer Experience: How Emotions Drive Val by Shaw, Colin 0230500005 - gebonden uitgave, pocketboek

2007, ISBN: 0230500005

Indem Sie ein gut erhaltenes Buch aus zweiter Hand kaufen, unterstützen Sie eine fortlaufende Wiederverwendung sowie die Verbreitung der Liebe zum Buch durch erneutes Lesen und Verwenden.… Meer...

98.5, Zahlungsarten: Paypal, APPLE_PAY, Google Pay, Visa, Mastercard, American Express, Priority Listing. Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand zum Fixpreis, [SHT: Standard Shipping from outside], West Sussex, [TO: Weltweit] (EUR 0.00) worldofbooksde
2
The DNA of Customer Experience / How Emotions Drive Value / Colin Shaw / Buch / Englisch / 2007 / Palgrave Macmillan / EAN 9780230500006 - Shaw, Colin
bestellen
bij booklooker.de
€ 23,90
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Shaw, Colin:

The DNA of Customer Experience / How Emotions Drive Value / Colin Shaw / Buch / Englisch / 2007 / Palgrave Macmillan / EAN 9780230500006 - gebonden uitgave, pocketboek

2007, ISBN: 9780230500006

[ED: Gebunden], [PU: Palgrave Macmillan], Show me the money! This is the frantic cry of the'old guard'of senior executives as they desperately struggle to deal with commoditizing markets,… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Buchbär
3
The DNA of Customer Experience | How Emotions Drive Value | Colin Shaw | Buch | Englisch | 2007 | Palgrave Macmillan | EAN 9780230500006 - Shaw, Colin
bestellen
bij booklooker.de
€ 21,90
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Shaw, Colin:
The DNA of Customer Experience | How Emotions Drive Value | Colin Shaw | Buch | Englisch | 2007 | Palgrave Macmillan | EAN 9780230500006 - gebonden uitgave, pocketboek

2007

ISBN: 9780230500006

[ED: Gebunden], [PU: Palgrave Macmillan], Show me the money! This is the frantic cry of the'old guard'of senior executives as they desperately struggle to deal with commoditizing markets,… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) preigu
4
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 3,15
verzending: € 3,451
bestellenGesponsorde link
The DNA of Customer Experience: How Emotions Drive Value - gebonden uitgave, pocketboek

2007, ISBN: 0230500005

[EAN: 9780230500006], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: -], The DNA of Customer Experience: How Emotions Drive Value This book is in very good condition and will be shipped within 24 ho… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 3.45 AwesomeBooks, Wallingford, United Kingdom [51737811] [Rating: 5 (von 5)]
5
The DNA of Customer Experience - C. Shaw
bestellen
bij booklooker.de
€ 76,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
C. Shaw:
The DNA of Customer Experience - gebonden uitgave, pocketboek

2007, ISBN: 9780230500006

[ED: Gebunden], [PU: Palgrave Macmillan UK], COLIN SHAW is author of two best selling books Building Great Customer Experiences and Revolutionise your Customer Experience. He is the Fou… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Moluna GmbH

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
The DNA of Customer Experience: How Emotions Drive Value

The author, Colin Shaw, has become firmly established as a leading management guru with his successful and influential books, "Building Great Customer Experiences" and "Revolutionize Your Customer Experience". In this new book, based upon new research, the focus is upon the critical role of emotions in forming and sustaining the customer experience and how this is crucial for profitability and business success.

Gedetalleerde informatie over het boek. - The DNA of Customer Experience: How Emotions Drive Value


EAN (ISBN-13): 9780230500006
ISBN (ISBN-10): 0230500005
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2007
Uitgever: Palgrave Macmillan
166 Bladzijden
Gewicht: 0,449 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-26T13:21:12+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-07-23T07:08:42+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780230500006

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-230-50000-5, 978-0-230-50000-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: shaw, colin, link
Titel van het boek: emotions, drive through, the dna customer experience, shaw buch


Gegevens van de uitgever

Auteur: C. Shaw
Titel: The DNA of Customer Experience - How Emotions Drive Value
Uitgeverij: Palgrave Macmillan; Palgrave Macmillan UK
186 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2007-05-10
London; GB
Taal: Engels
69,54 € (DE)
71,49 € (AT)
77,00 CHF (CH)
Available
XX, 186 p.

BB; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marketing und Vertrieb; Verstehen; cluster; money; organization; organizations; performance; research; Marketing; Emotion; Psychologie: Emotionen; Optimieren; EA; BC; EA; EA

Moving from a religion to a financial imperative The DNA of a Customer The importance of the pre & post customer experience The Destroying cluster The Attention cluster The Recommendation cluster The Advocacy cluster The link to financial performance via Net Promoter How to get things done Show me the money - TNT Case Study Some good advice

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780230578647 The DNA of Customer Experience: How Emotions Drive Value (Colin Shaw)


< naar Archief...