- 5 resultaten
laagste prijs: € 1,23, hoogste prijs: € 85,00, gemiddelde prijs: € 19,31
1
Consumer Trap : Big Business Marketing in American Life by Michael Dawson - Michael Dawson
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 4,06
bestellenGesponsorde link
Michael Dawson:

Consumer Trap : Big Business Marketing in American Life by Michael Dawson - gebruikt boek

ISBN: 9780252028090

The Consumer Trap blows the lid off the trillion-dollar-a-year business marketing industry, explaining how it continues to soak up economic and environmental resources and dominate the pe… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,46
(ongeveer € 1,23)
verzending: € 5,901
bestellenGesponsorde link

Michael Dawson:

The Consumer Trap: BIG BUSINESS MARKETING IN AMERICAN LIFE (History of Communication) - pocketboek

ISBN: 9780252028090

gebonden uitgave

Paperback. Good., 2.5, Quindaro Press. Paperback. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect th… Meer...

GBR, U.. - Verzendingskosten: EUR 5.90 World of Books Ltd, Discover Books, Discover Books
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,46
(ongeveer € 1,27)
verzending: € 6,061
bestellenGesponsorde link
Michael Dawson:
The Consumer Trap: BIG BUSINESS MARKETING IN AMERICAN LIFE (History of Communication) - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9780252028090

University of Illinois Press. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. P… Meer...

Verzendingskosten: EUR 6.06 Discover Books
4
The Consumer Trap: Big Business Marketing in American Life (History of Communication) - Dawson, Michael
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 85,00
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Dawson, Michael:
The Consumer Trap: Big Business Marketing in American Life (History of Communication) - gebonden uitgave, pocketboek

2003, ISBN: 9780252028090

University of Illinois Press, Gebundene Ausgabe, 203 Seiten, Publiziert: 2003-05-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Verkaufsrang: 17755, Handels-, Gesellschafts- & Wirtschaftsrecht, Recht… Meer...

Verzendingskosten:Gewöhnlich versandfertig in 6 bis 10 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) ? Bennett Books Ltd ? Verfolgt/Versichert
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 6,00
(ongeveer € 5,01)
verzending: € 16,691
bestellenGesponsorde link
Dawson, Michael:
Consumer Trap : Big Business Marketing in American Life - gebruikt boek

ISBN: 9780252028090

University of Illinois Press. Used - Very Good. Former Library book. Great condition for a used book! Minimal wear., University of Illinois Press, 3

Verzendingskosten: EUR 16.69 Better World Books

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
The Consumer Trap: Big Business Marketing in American Life (History of Communication)

The Consumer Trap blows the lid off the trillion-dollar-a-year business marketing industry, explaining how it continues to soak up economic and environmental resources and dominate the personal lives of citizens. Flouting conventional mainstream and radical thinking about consumer culture, Michael Dawson reveals how corporate marketing embodies and extends into personal life the scientific management principles famously enunciated by Frederick Winslow Taylor, whose earliest disciples predicted the big business marketing revolution. After revealing why corporate capitalism fuels an ever-increasing marketing race, Dawson provides a step-by-step account of how this behemoth works and expands. Using firsthand evidence, he explains in detail how big business marketing campaigns penetrate and profoundly affect the lives of ordinary Americans. Dawson argues that if people are to escape the costly consumer trap set by the overclass, they will need to renew class struggle from below, inventing new institutions for democratically governing and implementing major economic decisions. A blueprint for reinventing the study and debate of the sociocultural effects of corporate marketing practices, The Consumer Trap makes big business marketing a target of direct historical and sociological scrutiny.

Gedetalleerde informatie over het boek. - The Consumer Trap: Big Business Marketing in American Life (History of Communication)


EAN (ISBN-13): 9780252028090
ISBN (ISBN-10): 0252028090
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2003
Uitgever: University of Illinois Press

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-03-15T08:22:40+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-03-20T12:05:07+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780252028090

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-252-02809-0, 978-0-252-02809-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: michael dawson
Titel van het boek: american business, history marketing, the trap, consumer trap, the big five for life


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
2900252072641 Consumer Trap (Michael Dawson)


< naar Archief...