- 5 resultaten
laagste prijs: € 5,50, hoogste prijs: € 13,04, gemiddelde prijs: € 7,44
1
bestellen
bij alibris.com
$ 13,97
(ongeveer € 13,04)
verzending: € 3,721
bestellenGesponsorde link
Ghauri, Pervez, Ghauri, Pervez, Gronhaug, Kjell:

Research Methods in Business Studies (4th Edition) - pocketboek

2010, ISBN: 9780273712046

Paperback, Used, good, Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex-library, so some stamps and… Meer...

Verzendingskosten: EUR 3.72 Waltham Abbey, Essex, Phatpocket Limited
2
Research Methods in Business Studies (4th Edition) - Ghauri, Pervez
bestellen
bij AbeBooks.com
$ 6,51
(ongeveer € 6,07)
verzending: € 31,101
bestellenGesponsorde link

Ghauri, Pervez:

Research Methods in Business Studies (4th Edition) - pocketboek

2010, ISBN: 0273712047

[EAN: 9780273712046], Used, good, [PU: Pearson], 100% Customer Satisfaction Guaranteed ! The book shows some signs of wear from use but is a good readable copy. Cover in excellent conditi… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 31.10 Pieuler Store, Suffolk, United Kingdom [82580048] [Rating: 4 (of 5)]
3
Research Methods in Business Studies (4th Edition) - Ghauri, Pervez
bestellen
bij AbeBooks.com
$ 5,96
(ongeveer € 5,50)
verzending: € 3,991
bestellenGesponsorde link
Ghauri, Pervez:
Research Methods in Business Studies (4th Edition) - pocketboek

2010

ISBN: 0273712047

[EAN: 9780273712046], Used, good, [PU: Pearson], 100% Customer Satisfaction Guaranteed ! The book shows some signs of wear from use but is a good readable copy. Cover in excellent conditi… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 3.99 WAKULLABOOKSLLC, SHERIDAN, WY, U.S.A. [85736660] [Rating: 5 (of 5)]
4
Ghauri: Research Methods in Busi_p4 - Ghauri, Pervez; Gronhaug, Kjell
bestellen
bij AbeBooks.com
$ 6,63
(ongeveer € 6,19)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Ghauri, Pervez; Gronhaug, Kjell:
Ghauri: Research Methods in Busi_p4 - pocketboek

2010, ISBN: 0273712047

[EAN: 9780273712046], Used, very good, [PU: Financial Times Prentice Hall (a Pearson Educ], May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Le… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten:Free shipping. (EUR 0.00) ThriftBooks-Reno, Reno, NV, U.S.A. [57785937] [Rating: 5 (of 5)]
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 6,96
(ongeveer € 6,42)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Pervez Ghauri; Kjell Gronhaug:
Research Methods in Business Studies (4th Edition) - pocketboek

2010, ISBN: 9780273712046

Prentice Hall, 2010-09-18. Paperback. Good., Prentice Hall, 2010-09-18, 2.5

Verzendingskosten:Free shipping. (EUR 0.00) Ergodebooks

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Research Methods in Business Studies: A Practical Guide

A concise, clear and comprehensive introduction to research methods, which equips students with a systematic approach to business research. Written in an accessible style, this book demonstrates the importance of a scientific approach to business research and problem-solving projects. It shows students how to formulate a problem, choose a research method, argue and motivate, and how to collect, analyse and present the data. The following online resources support the text: For Instructors: PowerPoint slides

Gedetalleerde informatie over het boek. - Research Methods in Business Studies: A Practical Guide


EAN (ISBN-13): 9780273712046
ISBN (ISBN-10): 0273712047
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Prentice Hall
288 Bladzijden
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2012-05-30T15:43:16+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-06-09T09:50:33+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780273712046

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-273-71204-7, 978-0-273-71204-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: business research methods, too serious business, more than business, what you think none business


< naar Archief...