- 5 resultaten
laagste prijs: € 136,08, hoogste prijs: € 190,81, gemiddelde prijs: € 161,67
1
Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 200,90
(ongeveer € 190,81)
verzending: € 17,101
bestellenGesponsorde link

Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems - nieuw boek

2006, ISBN: 9780387231860

Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems is a systematic overview of assessment, evaluation, and prediction methods for the quality of services such as travel and touristic info… Meer...

Nr. 24488740. Verzendingskosten:, Sofort per Download lieferbar, zzgl. Versandkosten. (EUR 17.10)
2
Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems - Sebastian Moller
bestellen
bij hive.co.uk
£ 118,58
(ongeveer € 136,08)
bestellenGesponsorde link

Sebastian Moller:

Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems - nieuw boek

ISBN: 9780387231860

Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems is a systematic overview of assessment, evaluation, and prediction methods for the quality of services such as travel and touristic info… Meer...

No. 9780387231860. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems - Sebastian Möller
bestellen
bij eBook.de
€ 160,49
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Sebastian Möller:
Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems - nieuw boek

ISBN: 9780387231860

Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems: ab 160.49 € eBooks > Sachthemen & Ratgeber > Technik Springer-Verlag GmbH eBook als pdf, Springer-Verlag GmbH

Verzendingskosten:in stock, , , DE. (EUR 0.00)
4
Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems - Sebastian Möller
bestellen
bij lehmanns.de
€ 160,49
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Sebastian Möller:
Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems - nieuw boek

2006, ISBN: 9780387231860

eBooks, eBook Download (PDF), 2005, [PU: Springer US], Springer US, 2006

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
5
Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems - Sebastian Möller
bestellen
bij lehmanns.de
€ 160,49
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Sebastian Möller:
Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems - nieuw boek

2006, ISBN: 9780387231860

2005, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: Springer US]

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems


EAN (ISBN-13): 9780387231860
ISBN (ISBN-10): 0387231862
Verschijningsjaar: 2006
Uitgever: Springer US
469 Bladzijden
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-07-01T18:53:10+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-10-27T09:37:35+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780387231860

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-387-23186-2, 978-0-387-23186-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: moll sebastian, möller
Titel van het boek: telephone, dialogue, systems art


Gegevens van de uitgever

Auteur: Sebastian Möller
Titel: Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems
Uitgeverij: Springer; Springer US
469 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2005-12-28
New York; NY; US
Taal: Engels
149,79 € (DE)
154,00 € (AT)
177,00 CHF (CH)
Available
XIX, 469 p. 145 illus.

EA; E107; eBook; Nonbooks, PBS / Technik/Elektronik, Elektrotechnik, Nachrichtentechnik; Elektrotechnik; Verstehen; Phase; Quality of Service; Quality of Service (QoS); Signal; communication; information; speech recognition; B; Electrical and Electronic Engineering; Signal, Speech and Image Processing; Communications Engineering, Networks; User Interfaces and Human Computer Interaction; Engineering; Elektronik; Digitale Signalverarbeitung (DSP); Nachrichtententechnik, Telekommunikation; Mensch-Computer-Interaktion; BB

Motivation and Introduction.- Quality of Human-Machine Interaction over the Phone.- Assessment and Evaluation Methods.- Speech Recognition Performance over the Phone.- Quality of Synthesized Speech over the Phone.- Quality of Spoken Dialogue Systems.- Final Conclusions and Outlook.
First book which gives a systematic overview of assessment, evaluation, and prediction methods for the quality of these services Provides a tool for classifying assessment and evaluation methods, for planning and interpreting evaluation experiments, and for estimating quality on the basis of system characteristics;

< naar Archief...