- 5 resultaten
laagste prijs: € 1,77, hoogste prijs: € 159,99, gemiddelde prijs: € 85,74
1
Making Customer Satisfaction Happen - McNealy, R.M.
bestellen
bij amazon.de
€ 4,62
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
McNealy, R.M.:

Making Customer Satisfaction Happen - gebonden uitgave, pocketboek

1994, ISBN: 9780412589201

Springer, Gebundene Ausgabe, Auflage: 1994, 204 Seiten, Publiziert: 1994-09-30T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 2.31 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Einkauf, Produktion & Logistik, Manageme… Meer...

Gebraucht, wie neu. Verzendingskosten:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Phatpocket Bücher
2
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,87
(ongeveer € 1,77)
verzending: € 10,281
bestellenGesponsorde link

McNealy, R.M.:

Making Customer Satisfaction Happen: A Strategy for Delighting Customers - gebonden uitgave, pocketboek

1999, ISBN: 9780412589201

Chapman & Hall, 1999. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In fair condition, suitable as a study copy.… Meer...

Verzendingskosten: EUR 10.28 Anybook Ltd
3
Making Customer Satisfaction Happen - McNealy, R.M.
bestellen
bij amazon.de
€ 102,35
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
McNealy, R.M.:
Making Customer Satisfaction Happen - gebonden uitgave, pocketboek

1994

ISBN: 9780412589201

Springer, Gebundene Ausgabe, Auflage: 1994, 204 Seiten, Publiziert: 1994-09-30T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 2.31 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Einkauf, Produktion & Logistik, Manageme… Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
4
Making Customer Satisfaction Happen - R.M. McNealy
bestellen
bij Springer.com
€ 159,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
R.M. McNealy:
Making Customer Satisfaction Happen - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9780412589201

This book provides the focus for an organisation's Total Quality Management process; the achievement of `world-class' customer satisfaction. The book draws exclusively from actual case st… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten. (EUR 0.00)
5
Making Customer Satisfaction Happen - McNealy, R. M.
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 159,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
McNealy, R. M.:
Making Customer Satisfaction Happen - gebonden uitgave, pocketboek

1994, ISBN: 0412589206

1994 Gebundene Ausgabe Maschinenbau, Produktion / Planungssystem, mit Schutzumschlag 11, [PU:Springer Netherlands; Springer Netherland]

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Making Customer Satisfaction Happen

This book provides the focus for an organisation's Total Quality Management process; the achievement of `world-class' customer satisfaction. The book draws exclusively from actual case studies of world leading companies.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Making Customer Satisfaction Happen


EAN (ISBN-13): 9780412589201
ISBN (ISBN-10): 0412589206
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2007
Uitgever: Springer
208 Bladzijden
Gewicht: 0,479 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-10-10T20:22:54+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-07-11T10:35:20+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780412589201

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-412-58920-6, 978-0-412-58920-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: customer satisfaction, this must not happen again


Gegevens van de uitgever

Auteur: R.M. McNealy
Titel: Making Customer Satisfaction Happen
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
192 Bladzijden
Verschijningsjaar: 1994-09-30
Dordrecht; NL
Taal: Engels
106,99 € (DE)
109,99 € (AT)
118,00 CHF (CH)
Available
XII, 192 p.

BB; Hardcover, Softcover / Technik/Maschinenbau, Fertigungstechnik; Maschinenbau; Verstehen; Mechanical Engineering; Operations Management; Management spezifischer Bereiche; BC


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780781799829 Fundamentals of Nursing (Taylor, Carol)


< naar Archief...