ISBN: 9780415151344
Paperback / softback. New. This volume evaluates the implications of change for the providers and consumers of post-1988 secondary education for the 21st century. The issues covered incl… Meer...
gbr, gbr | Biblio.co.uk |
ISBN: 9780415151344
Marketing in Publishing, offers a wealth of practical information on creative strategies to increase book sales in a competitive and rapidly-changing marketplace. It is the first comprehe… Meer...
BetterWorldBooks.com used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details... |
1997, ISBN: 9780415151344
pocketboek
[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: Taylor & Francis], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Patrick Forsyth´s career in publish… Meer...
booklooker.de |
1997, ISBN: 0415151341
[EAN: 9780415151344], Neubuch, [SC: 5.84], [PU: Taylor & Francis 1997-06-26, London], Language: ENG, Books
ZVAB.com Blackwell's, London, United Kingdom [8052444] [Rating: 5 (von 5)] NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 5.84 Details... |
1997, ISBN: 9780415151344
Buch, Softcover, [PU: Routledge], Routledge, 1997
lehmanns.de Verzendingskosten:Versand in 15-20 Tagen. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 9780415151344
Paperback / softback. New. This volume evaluates the implications of change for the providers and consumers of post-1988 secondary education for the 21st century. The issues covered incl… Meer...
Patrick, Birn, Robin Forsyth:
Marketing in Publishing by Patrick, Birn, Robin Forsyth - gebruikt boekISBN: 9780415151344
Marketing in Publishing, offers a wealth of practical information on creative strategies to increase book sales in a competitive and rapidly-changing marketplace. It is the first comprehe… Meer...
1997
ISBN: 9780415151344
pocketboek
[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: Taylor & Francis], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Patrick Forsyth´s career in publish… Meer...
1997, ISBN: 0415151341
[EAN: 9780415151344], Neubuch, [SC: 5.84], [PU: Taylor & Francis 1997-06-26, London], Language: ENG, Books
1997, ISBN: 9780415151344
Buch, Softcover, [PU: Routledge], Routledge, 1997
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing in Publishing
EAN (ISBN-13): 9780415151344
ISBN (ISBN-10): 0415151341
pocket book
Verschijningsjaar: 1997
Uitgever: Routledge
172 Bladzijden
Gewicht: 0,281 kg
Taal: eng/Englisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-10-29T20:39:48+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-04-17T14:52:13+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780415151344
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-415-15134-1, 978-0-415-15134-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: birn, patrick forsyth
Titel van het boek: publishing, marketing, history, blueprint
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9781134746651 Marketing in Publishing (Balachandra Rajan)
< naar Archief...