- 5 resultaten
laagste prijs: € 143,86, hoogste prijs: € 256,13, gemiddelde prijs: € 200,79
1
Class Strategies and the Education Market: The Middle Classes and Social Advantage - Ball, Stephen J.
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 123,38
(ongeveer € 143,86)
verzending: € 5,601
bestellenGesponsorde link
Ball, Stephen J.:

Class Strategies and the Education Market: The Middle Classes and Social Advantage - eerste uitgave

2002, ISBN: 9780415272766

gebonden uitgave

Routledge, Hardcover, Auflage: 1, 224 Seiten, Publiziert: 2002-12-19T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.48 kg, Books Global Store, Special Features, Books, Education, Science, Nature & Mat… Meer...

Gut Verzendingskosten:In stock. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.60) rbmbooks
2
Class Strategies and the Education Market: The Middle Classes and Social Advantage - Ball, Stephen J.
bestellen
bij amazon.de
€ 171,83
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link

Ball, Stephen J.:

Class Strategies and the Education Market: The Middle Classes and Social Advantage - eerste uitgave

2003, ISBN: 9780415272766

gebonden uitgave

Taylor & Francis Ltd, Gebundene Ausgabe, Auflage: 1, 224 Seiten, Publiziert: 2003-03-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.06 kg, Soziologie, Sozialwissenschaft, Kategorien, Bücher, Verwal… Meer...

Gut Verzendingskosten:Gewöhnlich versandfertig in 3 bis 4 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Books Around the World DE
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 261,36
(ongeveer € 237,10)
verzending: € 11,881
bestellenGesponsorde link
Ball, Stephen J. (Author):
Class Strategies and the Education Market: The Middle Classes and Social Advantage - gebonden uitgave, pocketboek

2003

ISBN: 9780415272766

Falmer Pr, 2003. Hardcover. New. 1st edition. 224 pages. 9.25x6.50x0.75 inches., Falmer Pr, 2003, 6

Verzendingskosten: EUR 11.88 Revaluation Books
4
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 195,02
verzending: € 40,011
bestellenGesponsorde link
Ball, Stephen J.:
Class Strategies and the Education Market: The Middle Classes and Social Advantage - gebonden uitgave, pocketboek

2002, ISBN: 0415272769

[EAN: 9780415272766], Neubuch, [PU: Routledge], New. In shrink wrap., Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 40.01 BennettBooksLtd, LOS ANGELES, CA, U.S.A. [52101753] [Rating: 4 (von 5)]
5
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 256,13
verzending: € 8,181
bestellenGesponsorde link
Stephen J. Ball Stephen J. Ball.:
Class Strategies and the Education Market - gebonden uitgave, pocketboek

2002, ISBN: 0415272769

[EAN: 9780415272766], Neubuch, [PU: Taylor & Francis Group], pp. 224, Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 8.18 Books Puddle, New York, NY, U.S.A. [70780988] [Rating: 4 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Class Strategies and the Education Market: The Middle Classes and Social Advantage

Modern state education was essentially formed around the needs and interests of the middle class. The middle classes are currently very much at the center of all politicians' electoral concerns. Nevertheless sociological and educational research has tended to neglect the middle class. "Class Strategies and the Education Market examines the ways in which the middle classes maintain and improve their social advantages in and through education. Drawing on an extensive series of interviews with parents and children, this book identifies key moments of decision making in the construction of the educational trajectories of middle class children. Stephen J. Ball organizes his analysis around the key concepts of social closure, social capital, values and principles and risk, while bringing a broad range of up-to-date sociological theory to bear upon his subject. From this thorough analysis, valuable and thought-provoking insights into the assiduous care and considerable effort and expenditure which goes into ensuring the educational success of the middle class child, emerge. The middle classes are a sociological enigma, presenting the social researcher with considerable analytic and theoretical difficulties. "Class Strategies and the Education Market provides a set of working tools for class analysis and the examination of class practices. Above all, it offers new ways of thinking about class theory and the relationships between classes in late modern society.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Class Strategies and the Education Market: The Middle Classes and Social Advantage


EAN (ISBN-13): 9780415272766
ISBN (ISBN-10): 0415272769
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2003
Uitgever: Routledge
213 Bladzijden
Gewicht: 0,472 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-04-27T09:57:20+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-08-01T17:23:39+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780415272766

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-415-27276-9, 978-0-415-27276-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: ball stephen, will ball
Titel van het boek: class strategies and the education market, class strategies education market middle classes social advantage


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780203218952 Class Strategies and the Education Market (Ball, Stephen J.)


< naar Archief...