- 5 resultaten
laagste prijs: € 0,92, hoogste prijs: € 72,23, gemiddelde prijs: € 52,04
1
Sport, Culture and Advertising - Steven J. Jackson
bestellen
bij BookDepository.com
€ 64,52
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Steven J. Jackson:

Sport, Culture and Advertising - pocketboek

ISBN: 9780415339926

Paperback, [PU: Taylor & Francis Ltd], A first step towards understanding the relationship between advertising and identity with a focus on sport. Considers advertisers' sponsorship of sp… Meer...

Verzendingskosten:sem custos de envio. (EUR 0.00)
2
Sport, Culture and Advertising: Identities, Commodities and the Politics of Representation - Jackson; Steven
bestellen
bij Knetbooks.com
€ 72,23
bestellenGesponsorde link

Jackson; Steven:

Sport, Culture and Advertising: Identities, Commodities and the Politics of Representation - nieuw boek

ISBN: 9780415339926

Sport, Culture and Advertising: Identities, Commodities and the Politics of Representation Nonspecific Binding New Books, Routledge

new in stock. Verzendingskosten:plus shipping costs., exclusief verzendingskosten
3
Sport, Culture and Advertising : Identities, Commodities and the Politics of Representation - Jackson, Steven J.
bestellen
bij AbeBooks.com
$ 68,51
(ongeveer € 62,60)
verzending: € 5,081
bestellenGesponsorde link
Jackson, Steven J.:
Sport, Culture and Advertising : Identities, Commodities and the Politics of Representation - pocketboek

2004

ISBN: 0415339928

[EAN: 9780415339926], New book, [PU: Taylor & Francis 2004-11-25, London], Language: ENG, Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 5.08 Blackwell's, Oxford, OX, United Kingdom [8052444] [Rating: 5 (of 5)]
4
Sport, Culture and Advertising - Steven J. Jackson; David L. Andrews
bestellen
bij lehmanns.de
€ 59,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Steven J. Jackson; David L. Andrews:
Sport, Culture and Advertising - pocketboek

2004, ISBN: 9780415339926

Identities, Commodities and the Politics of Representation, Buch, Softcover, [PU: Routledge], Routledge, 2004

Verzendingskosten:Versand in 15-20 Tagen. (EUR 0.00)
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,01
(ongeveer € 0,92)
verzending: € 10,201
bestellenGesponsorde link
Jackson, Steven J.:
Sport, Culture and Advertising: Identities, Commodities and the Politics of Representation - pocketboek

ISBN: 9780415339926

Paperback. Very Good., 3

Verzendingskosten: EUR 10.20 World of Books Ltd

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Sport, Culture and Advertising

Despite the range of theoretical and methological positions adopted and the wide range of issues and topics related to advertising covered by cultural studies, relationships between sport and advertising have been largely overlooked.Given its gobal popularity and its prevalence across the spectrum of cultural and commercial life it is not surprising that scholars interrogating the cultural politics of sport have begun to recognise advertising as an important site for the analysis of power relations, cultural politics and cultural repesentation. Sport, Culture and Advertising presents a first step towards understanding the relationship between advertising and identity with a focus on sport. The book will be useful for scholars across a range of disciplines and will be of interest to students looking for a more critical examination of the commercial realm of sport.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Sport, Culture and Advertising


EAN (ISBN-13): 9780415339926
ISBN (ISBN-10): 0415339928
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2004
Uitgever: Routledge
274 Bladzijden
Gewicht: 0,445 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-06-24T19:05:12+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-08-10T02:14:55+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780415339926

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-415-33992-8, 978-0-415-33992-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: david jackson, taylor steven, andrew steven, jackson steve, andrews
Titel van het boek: sport culture advertising identities commodities politics representation


< naar Archief...