- 5 resultaten
laagste prijs: € 2,13, hoogste prijs: € 200,71, gemiddelde prijs: € 103,00
1
Sandberg, B: Managing and Marketing Radical Innovations - Birgitta Sandberg
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 193,00
(ongeveer € 200,71)
verzending: € 18,721
bestellenGesponsorde link
Birgitta Sandberg:

Sandberg, B: Managing and Marketing Radical Innovations - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9780415433075

This book responds to a growing demand in the academic community for a focus on customer-related proactive behaviour in the study of radical innovation development, combining a thorough t… Meer...

Nr. A1002962965. Verzendingskosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , Versandfertig innert 6 - 9 Werktagen, zzgl. Versandkosten. (EUR 18.72)
2
Managing and Marketing Radical Innovations: Marketing New Technology
bestellen
bij Indigo.ca
C$ 212,95
(ongeveer € 148,56)
bestellenGesponsorde link
Managing and Marketing Radical Innovations: Marketing New Technology - nieuw boek

ISBN: 9780415433075

This book responds to a growing demand in the academic community for a focus on customer-related proactive behaviour in the study of radical innovation development, combining a thorough t… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Managing and Marketing Radical Innovations: Marketing New Technology (Routledge Studies in Innovation, Organization and Technology, Band 8) - Sandberg, Birgitta (Turku School of Economics, Finland)
bestellen
bij amazon.de
€ 2,36
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Sandberg, Birgitta (Turku School of Economics, Finland):
Managing and Marketing Radical Innovations: Marketing New Technology (Routledge Studies in Innovation, Organization and Technology, Band 8) - gebonden uitgave, pocketboek

2008

ISBN: 9780415433075

Taylor & Francis Ltd, Gebundene Ausgabe, Auflage: Illustrated, 288 Seiten, Publiziert: 2008-03-28T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 70 black & white illustrations, 7 black, … Meer...

Gut Verzendingskosten:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) AnybookLtd
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 2,44
(ongeveer € 2,13)
verzending: € 9,601
bestellenGesponsorde link
Birgitta Sandberg:
Managing and Marketing Radical Innovations: Marketing New Technology (Routledge Studies in Innovation, Organizations and Technology) - gebonden uitgave, pocketboek

2008, ISBN: 9780415433075

Routledge, 2008. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In good all round condition. No dust jacket. Pleas… Meer...

Verzendingskosten: EUR 9.60 Anybook Ltd
5
Managing and Marketing Radical Innovations - Birgitta Sandberg
bestellen
bij BookDepository.com
€ 161,24
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Birgitta Sandberg:
Managing and Marketing Radical Innovations - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9780415433075

Hardback, [PU: Taylor & Francis Ltd], Focuses on customer-related proactive behaviour in the study of radical innovation development, combining a thorough theoretical discussion with deta… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Managing and Marketing Radical Innovations: Marketing New Technology

This book responds to a growing demand in the academic community for a focus on customer-related proactive behaviour in the study of radical innovation development, combining a thorough theoretical discussion with detailed international case studies considering the role of this proactivity in five firms engaged in the process. Unlike other studies in this area, this book demonstrates that anticipation plays an important role at the idea generation stage and Sandberg introduces a new way of describing a firma (TM)s proactivity as a dynamic pattern. Furthermore, the deeper consideration of customer related proactivity contributes to the study of market orientation, which increasingly focuses on the proactive side.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Managing and Marketing Radical Innovations: Marketing New Technology


EAN (ISBN-13): 9780415433075
ISBN (ISBN-10): 041543307X
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2008
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
288 Bladzijden
Gewicht: 0,581 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-02-09T17:51:11+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-08-22T13:47:43+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780415433075

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-415-43307-X, 978-0-415-43307-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: sandberg, birgitta, finland
Titel van het boek: marketing, organization studies, innovation managing, radical technology


< naar Archief...